Дискусия за дилърска програма

Може да гласувате за изложените варианти по-долу

  • Вариант 1

  • Вариант 2

  • Вариант 3

  • Вариант 4

  • Друго - моля споделете в темата


Резултатите ще са видими само след гласуване.
Аз също съм за вариант 3. В началото давай стандартен процент, предложи при еди какъв си оборот още еди колко си процента. Еми има хора, които още от първия път ще се борят да си хванат по- добър процент и ще ти правят хубаво зареждане със стока, съответно като имат по- добра цена и повече количество стока от теб, гледат да я предлагат повече...научават клиентите си да я търсят, съответно пак ще си купят (ако стоката ти е хубава, качествена и се докаже в практиката). Доволните клиенти ще доведат други и т.н. Има други, които по- бавно ще се качват по стълбичката.
Според мен си трябва гъвкавост и индивидуална работа, да по- трудоемко ще е за теб.
Процентите за отстъпка обаче не намалявай, според мен остава горчивина, пък и веднага ще се преориентират към стока, която им носи повече печалба (за повечето търговци и крайни клиенти цената е определяща и какво печелят/спестяват). Ако предлагаш по- малки маржове, а стоката ти е по- качествена, може пак да я предлагат и продават по- малко и обратното естествено, може да е по- некачествена, но заради по- големите маржове да я предлагат и продават повече. Няма да говоря за марки/модели, на които цената им е толкова и край, който иска!
Да има хора, които ще се борят за най- добрата ти отстъпка и след това борбата не е това, което е била- качват до някъде и си стоят там. Не е честно спрямо други, които и след това продължават да се борят и да ти дават резултати. Тук вече можеш да включиш както споменаваш: "С някой от тях сме на ниво, че им прехвърлям работа и монтажи в районите..". Според мен направи три стъпки, като премахнеш първата от 5%, но за да ги определиш, така че да ти носят най- добра печалба, трябва да знаеш маржовете на конкуренцията.
Всичко това го казвам въз основа на никакво познание в твоята сфера и на търсенето ти на: "Тоест нещата не опират до пари, а до изграждане на партньорства в истинският смисъл на думата."!
Истината е някъде там... :)
 

Горе