mantaman
Well-Known Member
В краят на януари имах една поръчка от онлайн магазина за 840 паунда - след месец и нещо оня ден от Пайпал (плащанията на магазина и с кредитни карти минават през Пайпал) получавам съобщение от Пейпал че купувачът е обявил че някой друг му е платил с картата и си иска парите от неговата банка която съответно си ги иска от Пайпал и те ми пишат следното.
Моля в 10 дневен срок представете какви документи имате за продажбата.
Приготвил съм да им изпратя снимки на данните от поръчката както и на бележката от Ройал Мейл с която съм платил и изпратил стоката с тракинг номер.
Когато регистрирах Пайпал ПРО акаунта добавих допълнително да плащам за предпазване от фрауд поръчки и други подобни щуротии.
Това което ме притеснява е че в писмото пише че компанията която е издала кредитната карта ще прецени кой крив кой прав и до тогава Пайпал щели да ми задържат парите в акаунта (което вече са и направили).
Има ли някой представа какво обикновено се случва в подобни случаи.
Моля в 10 дневен срок представете какви документи имате за продажбата.
Приготвил съм да им изпратя снимки на данните от поръчката както и на бележката от Ройал Мейл с която съм платил и изпратил стоката с тракинг номер.
Когато регистрирах Пайпал ПРО акаунта добавих допълнително да плащам за предпазване от фрауд поръчки и други подобни щуротии.
Това което ме притеснява е че в писмото пише че компанията която е издала кредитната карта ще прецени кой крив кой прав и до тогава Пайпал щели да ми задържат парите в акаунта (което вече са и направили).
Има ли някой представа какво обикновено се случва в подобни случаи.