Здравейте,
Бих искал да споделя аматьорското отношение на Еконт Експрес към модула им за Prestashop.
1. Преди време им сигнализирах за куп липси по техния модул, като една от тях е че модула им няма опция за пощенски пратки, а само за куриерски услуги офис-офис. При положение, че около 70% от пратките им са пощенски под 2 кг. е нелепо и недомислено да нямат опция за пощенска пратка.
2. При покупка на повече от 1 артикул и след генериране на товарителницата, в описанието на товарителницата се изписва само 1-вия артикул. Редно е да има опция преди генериране на товарителницата да може да се изписва ръчно описанието на пратката.
За тези липсите по модула им бях сигнализирал преди повече от година и ме бяха уверили, че до няколко месеца ще бъдат доработени от Extensa (Разработчика на модула на Еконт). Без никакво учудване от моя страна, Extensa ми дадоха оферта за същите доработки и след заплащане ги направиха до 48 часа. Странно, как за Еконт щеше да им отнеме месеци.
От скоро Еконт си смениха политиката за заплащане на пликовете уж заради нас потребителите. Цитирам "Посоката, която следваме, е да Ви даваме още по-добри възможности за развитие." Ала бала!
В модула им за онлайн магазини така и не добавиха опцията на клиента да му се изчислява крайната цена с включена цена за плик. Можеха да заложат опция в модула им, към крайната цена за доставка да се прибавя стойността на най-големите им пликове, а вече клиента, ако получи по-ниска с няколко стотинки доставка, надали ще се разсърди.
От около седмица отново друга безплатна опция от безплатна стана платена. Става въпрос за СМС известяването на получателите. 99% от клиентите са свикнали да си търсят пратките, когато получат смс. Ако не получат смс от Еконт в повечето случаи не си търсят пратката докато от офиса на Еконт не им се обадят, че пратката престоява повече от 3 дни. Вече платената опция за СМС известяване на получателите е добавена във Виртуалния им кабинет, но не и за модулите им за онлайн магазини.
Нямам нищо против пликовете и смс-ите да се заплащат, но след като добавят някаква опция за тяхната платформа, логично е тази опция да бъде добавена и към модулите им. Преди 2 дни им пратих запитване относно опциите за смс известяване и платените пликове и ми върнаха отговор, че тези опции щели да бъдат добавени, но все още нямаме краен срок кога ще бъде готова доработката.
Тотална аматьорщина! В моите очи, Еконт са пълни аматьори въпреки, че близо 50% от пазарния дял е техен.
Скоро се опитах да инсталирам модула им за престашоп, който е качен в сайта им за да видя дали сигнализираните преди година липси са добавени, но при опит да инсталирам модула ми дава грешка. Помолих ИТ отдела им да инсталират модула, а от там ми върнаха следния нелеп отговор: "Ние съдействаме само с настройки във вече инсталиран модул. За съдействие при инсталации е необходимо да се обърнете към разработчика." Сигурен съм, че инсталирането на един модул (без настройването му) отнема по-малко време отколкото писането на един имейл. Само искам да добавя, че се опитвам да инсталирам модула им на прясно инсталиран престашоп 1.7.5.1 и по него не е правено абсолютно нищо.
Вече съм пуснал запитване до Спиди и ще направя всичко възможно повече да не работя с тях.
Бих искал да споделя аматьорското отношение на Еконт Експрес към модула им за Prestashop.
1. Преди време им сигнализирах за куп липси по техния модул, като една от тях е че модула им няма опция за пощенски пратки, а само за куриерски услуги офис-офис. При положение, че около 70% от пратките им са пощенски под 2 кг. е нелепо и недомислено да нямат опция за пощенска пратка.
2. При покупка на повече от 1 артикул и след генериране на товарителницата, в описанието на товарителницата се изписва само 1-вия артикул. Редно е да има опция преди генериране на товарителницата да може да се изписва ръчно описанието на пратката.
За тези липсите по модула им бях сигнализирал преди повече от година и ме бяха уверили, че до няколко месеца ще бъдат доработени от Extensa (Разработчика на модула на Еконт). Без никакво учудване от моя страна, Extensa ми дадоха оферта за същите доработки и след заплащане ги направиха до 48 часа. Странно, как за Еконт щеше да им отнеме месеци.
От скоро Еконт си смениха политиката за заплащане на пликовете уж заради нас потребителите. Цитирам "Посоката, която следваме, е да Ви даваме още по-добри възможности за развитие." Ала бала!
В модула им за онлайн магазини така и не добавиха опцията на клиента да му се изчислява крайната цена с включена цена за плик. Можеха да заложат опция в модула им, към крайната цена за доставка да се прибавя стойността на най-големите им пликове, а вече клиента, ако получи по-ниска с няколко стотинки доставка, надали ще се разсърди.
От около седмица отново друга безплатна опция от безплатна стана платена. Става въпрос за СМС известяването на получателите. 99% от клиентите са свикнали да си търсят пратките, когато получат смс. Ако не получат смс от Еконт в повечето случаи не си търсят пратката докато от офиса на Еконт не им се обадят, че пратката престоява повече от 3 дни. Вече платената опция за СМС известяване на получателите е добавена във Виртуалния им кабинет, но не и за модулите им за онлайн магазини.
Нямам нищо против пликовете и смс-ите да се заплащат, но след като добавят някаква опция за тяхната платформа, логично е тази опция да бъде добавена и към модулите им. Преди 2 дни им пратих запитване относно опциите за смс известяване и платените пликове и ми върнаха отговор, че тези опции щели да бъдат добавени, но все още нямаме краен срок кога ще бъде готова доработката.
Тотална аматьорщина! В моите очи, Еконт са пълни аматьори въпреки, че близо 50% от пазарния дял е техен.
Скоро се опитах да инсталирам модула им за престашоп, който е качен в сайта им за да видя дали сигнализираните преди година липси са добавени, но при опит да инсталирам модула ми дава грешка. Помолих ИТ отдела им да инсталират модула, а от там ми върнаха следния нелеп отговор: "Ние съдействаме само с настройки във вече инсталиран модул. За съдействие при инсталации е необходимо да се обърнете към разработчика." Сигурен съм, че инсталирането на един модул (без настройването му) отнема по-малко време отколкото писането на един имейл. Само искам да добавя, че се опитвам да инсталирам модула им на прясно инсталиран престашоп 1.7.5.1 и по него не е правено абсолютно нищо.
Вече съм пуснал запитване до Спиди и ще направя всичко възможно повече да не работя с тях.