Еконт - Революция в градските пратки

От: Еконт - Революция в градските пратки

За мен фактора страх, особено за по-скъпи пратки ще си окаже влияние, трудно българина ще се довери на некъв от улицата едва ли не, поне такова чувство имам.
Трябва наистина голяма реклама за да се развие, реклама от ранга на olx и базара, но като гледам еконт не се пънат много, до сега не съм засичал рекламата с Рачков.
 
От: Еконт - Революция в градските пратки

Е точно това ше спъне работата-"скейтър и ролерист", повечето хора това си представят като чуят смарт куриер(като изключим това, че голяма част и представа си нямат какво е това), представят си некъв нехранимайко, който се шляе насам натам и гледа да събере пара за некоя бира.
Смарт куриер може да е човек с кола, мотор, велосипед, хеликоптер въпрос на избор и аритметика:) , демек да метна нещо напът и да избия парата за нафта примерно това е идеята, а не банда ролеристи размятащи пратки.
 
От: Еконт - Революция в градските пратки

Аз на шега ги споменах тея скейтъри и ролеристи, колоездачи, ама то РЕАЛНОСТ така като гледам в 5.:

EC_fb_tab_smartcourier_courier_1.png

EC_fb_tab_smartcourier_courier_2.png

EC_fb_tab_smartcourier_courier_3.png

EC_fb_tab_smartcourier_courier_4.png

EC_fb_tab_smartcourier_courier_5.png

EC_fb_tab_smartcourier_courier_6.png

6. ОПРЕДЕЛИ САМ ЦЕНАТА, КОЯТО ТЕ УСТРОЙВА
Ако предложената от клиента цена те устройва, приеми поръчката и действай.
Ако смяташ, че друга цена е по-справедлива, не се колебай да я предложиш.
[eBay Courier Bidding]
EC_fb_tab_smartcourier_courier_7.png

EC_fb_tab_smartcourier_courier_8.png


Явно е официализирано „надцакването“ с цени, bid-вания и прочие. Тук пък са написали, че пък е за таксита подходящо, явно в свободното време, докато нямат клиентела.

EC_post_smartcourier_04.png


screen568x568.jpeg


1ut7u7hV7u9mn-HDE_FEoq52X9EQ5SHWjH0jtOE-SbFowy4dptnwEFmlOPxfr_0oWZ8=h900-rw
 
От: Еконт - Революция в градските пратки

Да де то целта е да няма разход куриера за да предложи по-добра цена,а за да няма разход или трябва да му е на път или с кракомобила:)
Проблема е там, че като цяло услугата трябва да спечели доверие, рекламата му е майката, ама нещо не я виждам или просто не гледам достатъчно тв, а и тази с Рачков където разнася котки с тротинетки не мисля, че е много идейна, с реклама в нета само няма да мине.
 
От: Еконт - Революция в градските пратки

Тук играе явно само бранда роля, без реклама. Типажър на „обратния ефект“ – 100 пъти реклама на халвазар, шмекералник и eCrap, където 0 пъти няма да вляза, и 0 пъти реклама на Еконт Smart Courier, където само заради никаквата информация почти никъде и купища въпроси, кара потребителя да се позаинтересова сам :). Пак е вид стратегия.
 
От: Еконт - Революция в градските пратки

За тест пуснах пратка като клиент и я приех като куриер. Но все още не мога да си я предам... :)

Има още неща за оправяне по приложението преди да почнат да рекламират услугата.
 
От: Еконт - Революция в градските пратки

Остава и да си я платиш сам и готово:)
Те обявиха, че от 17 пускат реклама, но явно нещо има проблеми действително.
 
От: Еконт - Революция в градските пратки

То не можеш да я пуснеш без да я платиш първо ;) Но като куриер още не мога да я предам...
 
От: Еконт - Революция в градските пратки

Ясно е кой е разработил (или взел участие?) Smart Courier.

В България има освен странни хора и странни фирми :)

СТЕНИК им искам оферта за магазин за 1 000 лв техен минимум и никакОФ отговор - след 2 седмици пиша на шефчето в Г + и го питам:

- Що така бате нема отговор офертичката ми
Той
- Еми за 1 000 лв нема как да има читав Онлайн магазин като проект :)
Аз
- Аха..........................

Един ден ще ги предизвикам с оферта за 20 000 лв и накрая ще си дръпна офертатат и ще им метна 500 лв неустойка да си я бутнат в задника............... странен свят..............
 
От: Еконт - Революция в градските пратки

Нещо не е домислена тази програма!

Има въпроси които не са разгледани в общите условия.



Писах им днес в страницата на СмартКуриер


=====================
Здравейте!

Няколко въпроса:

1. Какво се случва ако, куриера достави пратка която получателя не желае да приеме?
1. 1) Заплаща ли се доставка която получателя не желае да приеме?
1. 2) Кой заплаща извършената вече доставка?
1. 3) Как се калкулира връщането на недоставената пратка обратно до изпращача? За сметка на куриера ли е или се поема от Изпращача/Получателя?
1. 4) Какво се случва ако не се отчете доставка а тя е направена. Това може да се случи точно при доставка която Получателя отказва да приеме и отказва да валидира чрез телефона си?

2. Има ли фиксиран % който Еконт удържа при всяка доставка?
2. 1) В примера на страницата ви не се разбира тези примерни 2 лева като колко % са от сумата са?
2. 2) Тези 70% които са посочени в договора ви са твърде голяма удръжка при положение че, Еконт не се ангажира лично с доставчиците си чрез по-сериозен договор за наемане!
2. 3) Първоначалните 100-200 лева блокирани за гаранция не дава възможност на хора които нямат възможност да блокират такава сума но, биха искали да се включат в програмата.
2. 4) Ако примерна доставка е 5 лева, тези 2 лева са почти 50% от стойността на доставката която куриера ще заработи. Като се приспаднат разходи по транспорт, и други удръжки може да се окаже че, куриера няма никаква полза и дори напротив, загубил си е времето напразно и дори е прибавил от себе си.

3. Има ли удръжки/такси при превода на заработените средства към банковата сметката на куриера или Еконт поема тази такса?

4. Има ли възможност средствата които куриера си заработи да се превеждат чрез PayPal?


Ще очаквам отговора ви скоро.

Поздрави
====================

При това дори и да имам желание да започна, ще ми трябват някви си 100-200 кинта да ми ги блокират и още някви си 400-600 кинта за "умен" телефон, щото моя тъпия телефон не може да се класира... нищо че, всеки ангажимент по тоя тъпия телефон ми докарва чисти средно 20-30 кинта на час, т.е. всеки един ангажимент е със сигурен доход. Ако имам обаждане до клинет то всеки изговорен лев е = поне на 15-20 лв. изкарани... т.е. обаждането е оправдано.

А тук... при положение че, нямам умно тамагочи, трябва да имам няк'ви си горе-долу шест'ин кинта за да се включа в тая програма.

Проблема тук е че, ако една доставка (за бърза става дума) не е в диапазона минимум 8-15 лв. от които да се изкарва чисто минимума от 5-8 кинта на доставка, това си е чиста загуба на време. Тук не включвам евентуалните обаждания до Продавач или Получател ако евентуално има разминаване в доставката или времето на доставка... примерно получателя е на майната си и ще дойде след 3 часа, пък аз междувременно мога да взема 2 доставки в района които трябва да занеса в другия край на София.

Отгоре на това ако Куриера, не си организира и оптимизира цялата система на доставки не само че няма да се изкарва почтни нищо, ами ще се загуби излишно време а може и дори да се набутате и с пари от вашия джоб.

Мисля че, за да ги достигнем европейците и задминем дори, трябва минималната ставка за каква да е работа да стане 5 кинта на час! 8 часа по 5 кинта, ето ти ги 40 кинта днес. А не да ми тургат официална ставка леф и ширс, преко сили два и десет, а па нощеска да се гърчат 'ората за нек'ви си осем'сет ст'инки на час.

Затова според мен за Куриера трябва да е 80% от чистата стойност на доставката за да има достатъчно желание за работа защото това е стресова среда и ако някой иска да работи сериозно (а то трябва да е сериозно) стимула трябва да е добър.

Иначе, Терминал 1 или 2, Калотина, Кулата или кой к'вото си хареса.


Мисля че, 20% лапачка за Еконт е предостатъчно при положение че, няма да прават нищо!


Да видим дали ще ми отговорят изобщо и какво ще ме излъжат.


Според мен идеята SmartCouriers не е никак лоша



Относно рекламата... случайно разбрах за тази програма от една реклама преди започването на клип. Така че или не са напълно готови с програмата или наистина не са готови с прогрмата ;-)


Ако не се разчуе скоро, няма да се разчуе изобщо.


Поздрави
 
От: Еконт - Революция в градските пратки

Някой направи ли вече пачка със smartcourier? :)
 
От: Еконт - Революция в градските пратки

Моето впечатление е че smartcourier така и не можаха да наберат достатъчно клиенти, вероятно рекламата им куца или пък няма интерес, а след като няма достатъчно клиенти за услугата съответно няма и достатъчно смарт куриери и достатъчно печалба за да се захванат повече хора с такъв начин за допълнителни доходи.
Аз съм ползвал няколко пъти смарткуриер и винаги е идвала кола на еконт, а не частно лице, тоест пратките за смарт си ги поемат в повечето случай самите куриери на еконт, пратка до 1 кг с пазарене чрез онлайн системата им излиза около 5 лв, което си е доста добра оферта за доставка в същия ден на поръчката.
 
От: Еконт - Революция в градските пратки

Причината да няма смарткуриери не е ли ниското заплащане? Цените на еконт са сравнително високи и според мен могат да предложат добър %. Но за целта трябва да смесят основните си куриерски услуги със смарткуриерите. Нещо каквото при теб се е получило. Според мен обаче тия хора комбинират работата си в еконт като разносвачи с приложението за смарт.. за да си увеличат доходите.
 
От: Еконт - Революция в градските пратки

Нямам представа каква е причината, но една справка на това колко хора са свалили приложението, хората са не повече от 1000, което значи, че от 2 000 000 жители на София 1000 евентуално биха ползвали услугите на смарт куриер, което автоматически прави услугата опция само за куриерите на еконт евентуално да добавят някой лев към заплатите, но не и за някой който иска да докара някой лев по-път както се вика.
 

Горе