s1yf0x
Well-Known Member
Аз не подценявам никогое все пак не подценявайте компания където над 1/2 от персонала е PhD.

Аз не подценявам никогое все пак не подценявайте компания където над 1/2 от персонала е PhD.
Аз не подценявам никогоно единствения PhD, който познавам е Пламен Русев, а ако се напъна да си довърша дисертацията може и аз да сложа Д-р пред името.
Адаш, даваш ми да чета PDF с математически алгоритми, писан от хора, чийто ranking алгоритъм беше емперично "подведен" с елементарен тест още в началото на тази тема. Идеята е, че с повечко финансов ресурс може да се направи авомтаизация на този тест и той да работи автономно и по всяка вероятност ще има ефект за ранкинга поне до момента, до който от G не си порменят оценката на ranking сигналите. Ти сам знаеш, че има ботове за зануляване на adwords бюджети, ботове за симулиране висок bounce rate ( наскоро борих подобен проблем) и ботове за fake leads. Просто не знам дали има каквато и да е http заявка или browser activity, което да не може да бъде "имитирано" от бот.ето ти и малко матрял за размисъл:
https://static.googleusercontent.com/media/research.google.com/en//pubs/archive/35210.pdf
а какви други оптимизации правят и във линокс мисля, че и сам много добре знаеш...
Знаеш, знаеш...Просто не знам дали има каквато и да е http заявка или browser activity, което да не може да бъде "имитирано" от бот
В някои ниши 1 ден , може да те храни цял живот..Правила съм на няколко пъти експерименти с купен трафик и кликания - има бърз ефект, но само докато трае услугата, в момента в който кликачите спрат да цъкат и позициите се връщат на предишното си положение. Може би е подходящо да се прави преди промоционални кампании, черен петък и т.н.
Просто не знам дали има каквато и да е http заявка или browser activity, което да не може да бъде "имитирано" от бот.
Това с ботовете винаги носи слаб ефект. В момента има хора бол, които продават пренасочен трафик от истински посетители ( е... за Бг не знам да има такива, но...Правила съм на няколко пъти експерименти с купен трафик и кликания - има бърз ефект, но само докато трае услугата, в момента в който кликачите спрат да цъкат и позициите се връщат на предишното си положение. Може би е подходящо да се прави преди промоционални кампании, черен петък и т.н.