TretiKolovoz
Well-Known Member
Рекламните мрежи са вредни за вас. Те унищожават бизнеса ви. Работят за ликвидацията на малките и средни сайтове, сектора в който се намират почти всички от нас.
Кой рекламира в мрежите като Адсенз? В масовия случай там рекламират бизнеса си други интернет сайтове. Те участват с банери или текст, който съдържа връзка към рекламирания сайт.
В рекламните мрежи циркулират основно два вида реклами.
В системата на Адсенз и подобните присъстват реклами, които целят промотиране на марки и нямат за цел генериране на кликове. Тези реклами са безполезни за издателите, тъй като към тях няма голяма вероятност да се генерират кликове и показването им в сайтовете на издателите не носи почти никакви приходи. Всъщност вие рекламирате марките на банки и други подобни БЕЗПЛАТНО! Работите всеки ден по сайтовете си, плащате хостинг, купувате оригинално съдържание, посещават ви хиляди хора, а вие предлагате рекламното си пространство за без пари. Това обаче не е най-лошото в рекламните мрежи. По-гадното идва при втория вид рекламни предложения.
Другият вид реклами са примамливи предложения, на които хората биха цъкнали и го правят, но тези реклами обикновено са на ваши колеги и носят само жълти стотинки. Това е така защото за да се развива един бизнес има нужда от свежи пари, а сумите които обикалят в рекламните мрежи са малки и са все на хора от един и същ бизнес, а именно - вашия.
Как може да се промени това? Необходим е нов вид рекламни мрежи, които ще осигурят справедливо заплащане на предложеното рекламно пространство, което е по-важно - ще влеят нови и свежи пари в интернет бизнеса. Необходим е нов тип мрежа, която ще привлече в бизнеса рекламодателите, които сега си дават парите само в телевизиите, вестниците и радиото.
Сегашният вид рекламни мрежи е неадекватен и пагубен. Това просто не може да продължава така повече.
Кой рекламира в мрежите като Адсенз? В масовия случай там рекламират бизнеса си други интернет сайтове. Те участват с банери или текст, който съдържа връзка към рекламирания сайт.
В рекламните мрежи циркулират основно два вида реклами.
В системата на Адсенз и подобните присъстват реклами, които целят промотиране на марки и нямат за цел генериране на кликове. Тези реклами са безполезни за издателите, тъй като към тях няма голяма вероятност да се генерират кликове и показването им в сайтовете на издателите не носи почти никакви приходи. Всъщност вие рекламирате марките на банки и други подобни БЕЗПЛАТНО! Работите всеки ден по сайтовете си, плащате хостинг, купувате оригинално съдържание, посещават ви хиляди хора, а вие предлагате рекламното си пространство за без пари. Това обаче не е най-лошото в рекламните мрежи. По-гадното идва при втория вид рекламни предложения.
Другият вид реклами са примамливи предложения, на които хората биха цъкнали и го правят, но тези реклами обикновено са на ваши колеги и носят само жълти стотинки. Това е така защото за да се развива един бизнес има нужда от свежи пари, а сумите които обикалят в рекламните мрежи са малки и са все на хора от един и същ бизнес, а именно - вашия.
Как може да се промени това? Необходим е нов вид рекламни мрежи, които ще осигурят справедливо заплащане на предложеното рекламно пространство, което е по-важно - ще влеят нови и свежи пари в интернет бизнеса. Необходим е нов тип мрежа, която ще привлече в бизнеса рекламодателите, които сега си дават парите само в телевизиите, вестниците и радиото.
Сегашният вид рекламни мрежи е неадекватен и пагубен. Това просто не може да продължава така повече.