Е-Магазин / продажби

От: Е-Магазин / продажби

Като махнем референциите от тук се получават 534 посетителя, 4 продажби. На 133 посещения - 1 продажба. Конверсията е към 0.7%, което не е чак толкова зле. Трябва ти още трафик, доста трафик. На хоум пейджа може да сложиш едно слайдерче, което да върти текущите промоции. Оправи описанията и колегите ти казаха другите неща
 
От: Е-Магазин / продажби

за слайдчето се сетих но ми искат 200.00 лв. :(

Сменяш платфопрмата с Prestashop или OpenCart слайдчета без пари колкто искаш там
 
От: Е-Магазин / продажби

1. google / organic 335

2. (direct) / (none) 129

3. predpriemach.com / referral 55

4. google.bg / referral 47

5. facebook.com / referral 23

А сега всички разбирачи да обяснят как една трета от трафика е директен с толкова сложен домейн.

Както каза и Вико продажбите са ти добре спрямо трафика, което потвърждава и това което ви разправям че цената не е винаги основният фактор.

Единственото което сега ти трябва е да увеличиш трафика тези 335 посещения от Гугле трябва да ги правиш за един ден и по този начин да правиш по 3-4 поръчки на ден - Това е напълно постижимо просто трябва да си оправиш магазина да четеш във форума и да добавяш непрекъснато нови продукти


Относно мета имената и описанията на категориите понеже виждам че си написала са готови да те разочаровам малко - не не са готови

ето например категория - Дрехи

Мета заглавие - Дрехи: Дамски дрехи, Мъжки дрехи, Детски дрехи, Спортни стоки - Mondeshka Keepsakes

Яко повтаряне на ключовата дума - Гугле не ги обича тези работи и името на магазина и то в навалицата и заглавието много дълго

Направи го например - Спортни Мъжки Дамски и Детски дрехи

Мета описание на категорията ти е - Дрехи. Тениски,Fruit of the Loom,James & Nicholson,тениска със снимка.

Направи го например - Маркови тениски със снимка от Fruit of the Loom,James & Nicholson високо качество на промоционална цена

Мета имената гледай да са между 10 и 30 знака
Мета описанията между 70 и 160 знака

Ключовите думи не си губи време да ги пишеш няма никакъв смисъл.
 
От: Е-Магазин / продажби

И всичко да качвам на ново това звучи гадно. Не ли по добре да направя един нов със същите неща.
А как става номера едни и същи неща да се показват в два различни магазина.
 
От: Е-Магазин / продажби

Какво значи да качваш всичко на ново - Просто влизаш в съответната категория и и променяш мета заглавието и мета описанията

След това правиш същото с продуктите един по един - изключително гадна работа, защото когато продуктите са еднакви накрая почваш да зацикляш - Но това прави разликата между магазините дето правят по 300 влизания на месец и тези дето правят 300 влизания на ден.

Ако направиш нов магазин и копираш продуктите ще го удавиш за дублирано съдържание
 
От: Е-Магазин / продажби

Да качвам всичко на ново имах в предвид да ползвам нова платформа както каза Крумов.
 
От: Е-Магазин / продажби

Според мен Крумов е прав, явно ще се наложи да смениш името ако смениш с него и платформата + опита натрупан до сега от стария магазин ...
Има големи шансове за успех
 
От: Е-Магазин / продажби

Не мога просто така да го зарежа с лека ръка оценявам мненията на всички Ви и за това съм тук.
Коригирам всичко както ми обяснявате.
И предполагам резултата ще е положителен в най-скоро време. А ако е отрицателен избора е един.
Въпреки определението корава кратуна.

По скоро наистина бих направила нов на безплатна платформа с различни стоки и от тук следва избора на ниша...
 
От: Е-Магазин / продажби

Айде някой да ми даде едно разумно обяснение на това да зареже този магазин - Говорите пълни глупости - Магазинът си е перфектен - Има си бранд - Има си натрупана история - Събрал си е натурални линкове.

И да зареже всичко това щото не ви кефи името е пълна щуротия - а пък от къде намесихте и платформата хептен не ми е ясно

Вико го написа аз вече два пъти - Единственото нещо от което има нужда този магазин е да бъдат редактирани МЕТА заглавията и описанията на директориите и продуктите - Това е за една седмица - Ако почне нов магазин да не е да стане по бързо да не говорим че напоследък Г. много трудно пуска нови магазини.

Този магазин в това си състояние е идеален за разработване - просто трябва четене и работа.
 
От: Е-Магазин / продажби

Айде някой да ми даде едно разумно обяснение на това да зареже този магазин

1. името на магазина е трудно за писане и произнасяне (предполагам, че в статистиката 90% са си от колежката влизания)
2. https://www.google.bg/?gws_rd=cr&ei=XO8-Uu3tL4KO4ATDjYCwBg#q=персонализирани+подаръци&spell=1
3. https://www.google.bg/?gws_rd=cr&ei=me8-UqqzAqHx4QTnkoGIBw#q=подаръци

особенно точка 3.
 
От: Е-Магазин / продажби

периода е за август общо 5 поръчки но май имаше и месеци бе никакви този периода и Вие и аз не съм влизала

1. google / organic 304

2. (direct) / (none) 88

3. facebook.com / referral 43

4. google.bg / referral 38

5. webmall.bg / referral 26
 
От: Е-Магазин / продажби

Да качвам всичко на ново имах в предвид да ползвам нова платформа както каза Крумов.

Опция е също да регистрираш домейн Mondeshka.com, net, info, bg, eu, net или което ти хареса. Така остава желаното име + бранд. Keepsakes го играеш мото на магазина и си ОК

Пренасочваш стария домейн към новия или го оставяш само за блог или форум. Прехвърляш системата на новия домейн и оправяш нещата които ти каза колегата mantaman
 
Последно редактирано:
От: Е-Магазин / продажби

1. името на магазина е трудно за писане и произнасяне (предполагам, че в статистиката 90% са си от колежката влизания)
2. https://www.google.bg/?gws_rd=cr&ei=XO8-Uu3tL4KO4ATDjYCwBg#q=персонализирани+подаръци&spell=1
3. https://www.google.bg/?gws_rd=cr&ei=me8-UqqzAqHx4QTnkoGIBw#q=подаръци

особенно точка 3.

1- во В тази ниша има над 100 сайта и всичките с подаръци в името - Нейният може да е дълъг труден но е различен (бранд е) - Хората най малкото ще го запомнят като оня сайт дето не мога да му прочетат името и като напишат някоя фраза да търсят в гугле ще го познаят от самолет ако им се мерне пред очите.

2-ро - Дал си лош пример - по Персонализирани подаръци този сайт без да му е правено нищо е на 11-място ако го барна до нова година ще е в тройката - също така погледни сайта който в момента е на първо място - podaraci. draski. com - тоя колко мислиш че го пишат директно

Точка 3. Какво искаше да кажеш с това - Подаръци е дума с голяма конукуренция как очакваш сайт без правилна онпейдж конфигурация и без никакъв линк билдинг да е на водещо място. С малко работа спокойно може да удари първа страница.
 
От: Е-Магазин / продажби

Много благодаря на всички.
Мога да кажа, че доста неща разбрах за тези два дни но и доста има да уча. Продължавам с мета данните.

Имам едно предложение може да направите категория или нова тема с обяснение на термините кое какво означава за такива новодошли и не знаещи, като мен.

онпейдж конфигурация -
линк билдинг -
и т.н.

Извинявам се ако го има но тези дни съм само с Вас. Малко рових в сайта.
 
От: Е-Магазин / продажби

Опция е също да регистрираш домейн Mondeshka.com, net, info, bg, eu, net или което ти хареса. Така остава желаното име + бранд. Keepsakes го играеш мото на магазина и си ОК

Пренасочваш стария домейн към новия или го оставяш само за блог или форум. Прехвърляш системата на новия домейн и оправяш нещата които ти каза колегата mantaman

Крумов, извинявам се но не те разбрах просто защото не съм наясно с нещата Мото на магазин, пренасочване...
 
От: Е-Магазин / продажби

Сайта се казва Mondeshka.com, net, info, bg, eu, net или което ти хареса а Keepsakes е девиза, слогана на магазина( Продавалник.ком - Лесно купи, лесно продай).

www . mondeshka . com - store for keepsakes




Пренасочване когато влизат на стария адрес да им се отавря директно новия ако има такъв
 
От: Е-Магазин / продажби

Не пълнете главата на момичето с глупости а да сяда да си оправя категориите и продуктите - Името на сайта и е последният проблем
 
От: Е-Магазин / продажби

Отдавна не бях писал тук, но темата ме провокира. Изчетох почти всичко. Mantaman е напълно прав. Много добър магазин, но с малък трафик. Това е проблема. Конверсията си е добра. Името на домейна не е болка за умиране. Мисли как да вдигнеш трафика. Няма нужда да пипаш много дизайна.
Не съм сигурен че ако намалиш цените ще вдигнеш оборота.
 
  • Like
Реакции: CTAH
От: Е-Магазин / продажби

Много благодаря на всички.
Мога да кажа, че доста неща разбрах за тези два дни но и доста има да уча. Продължавам с мета данните.

Имам едно предложение може да направите категория или нова тема с обяснение на термините кое какво означава за такива новодошли и не знаещи, като мен.

онпейдж конфигурация -
линк билдинг -
и т.н.

Извинявам се ако го има но тези дни съм само с Вас. Малко рових в сайта.

Подкрепям ПРЕДЛОЖЕНИЕТО и :)
 

Горе