От: Е-Магазин / продажби
1. google / organic 335
2. (direct) / (none) 129
3. predpriemach.com / referral 55
4. google.bg / referral 47
5. facebook.com / referral 23
А сега всички разбирачи да обяснят как една трета от трафика е директен с толкова сложен домейн.
Както каза и Вико продажбите са ти добре спрямо трафика, което потвърждава и това което ви разправям че цената не е винаги основният фактор.
Единственото което сега ти трябва е да увеличиш трафика тези 335 посещения от Гугле трябва да ги правиш за един ден и по този начин да правиш по 3-4 поръчки на ден - Това е напълно постижимо просто трябва да си оправиш магазина да четеш във форума и да добавяш непрекъснато нови продукти
Относно мета имената и описанията на категориите понеже виждам че си написала са готови да те разочаровам малко - не не са готови
ето например категория - Дрехи
Мета заглавие - Дрехи: Дамски дрехи, Мъжки дрехи, Детски дрехи, Спортни стоки - Mondeshka Keepsakes
Яко повтаряне на ключовата дума - Гугле не ги обича тези работи и името на магазина и то в навалицата и заглавието много дълго
Направи го например - Спортни Мъжки Дамски и Детски дрехи
Мета описание на категорията ти е - Дрехи. Тениски,Fruit of the Loom,James & Nicholson,тениска със снимка.
Направи го например - Маркови тениски със снимка от Fruit of the Loom,James & Nicholson високо качество на промоционална цена
Мета имената гледай да са между 10 и 30 знака
Мета описанията между 70 и 160 знака
Ключовите думи не си губи време да ги пишеш няма никакъв смисъл.