Уважаеми клиенти,
Във връзка с търговската кампания Black Friday и последвалата Cyber week, в допълнение със затрудненията, произтичащи от първия сняг в някои части на страната, се обръщаме към Вас със следната информация:
Въпреки ранната подготовка на Спиди и Рапидо (започнала още през летните месеци) за ноемврийската кампания и Коледа, изпитахме и затруднения с обработката на данните. В следващите дни ще изясняваме на какво се дължат подобни неочаквани предизвикателства и ще отстраним вътрешните и външни причини за тази "изненада".
Всички разпределителни центрове на компанията работят с пълен капацитет на 24 часов цикъл. Пратките, получени за обработка в последната седмица, надвишават средно дневния брой с до 2.5 пъти във всеки работен ден от миналата седмица.
Заради огромния брой пратки обаче, вече няколко дни изпитваме затруднения в доставката до адрес, както и в обслужването на заявки за куриер на адрес. В момента, макар с минимални закъснения, пратките до офис и автомат на Спиди се доставят в приемливи срокове. Още веднъж напомняме, че на разположение на нашите клиенти е обновената ни офисна мрежа от над 450 офиса и автомата в цялата страна.
Спиди е партньор на бизнеса в България вече 20 години и по тази причина разбира повече от отлично колко и какви усилия са положили корпоративните ни клиенти, за да могат да реализират продажбите, които са желали и планирали за това време на годината.
Ние винаги сме подкрепяли усилията на клиенти си и бизнес моралът ни задължава да компенсираме всички корпоративни клиенти, чиито пратки са отказани от получател, заради закъснение от наша страна.
Отговорността на Спиди към електронния бизнес в България не започва от вчера и не свършва с тази кампания! Ние ще дадем възможност на всички клиенти с договор, след приключване на кампанията – да заявят своите претенции за пратки „отказани от получател", заради закъснение на Спиди, и куриерската услуга за изпращане и връщане на тези пратки няма да бъде заплащана.
За да се възползвате от възможността за компенсация, моля да изпратите товарителниците, които считате че трябва да бъдат кредитирани от Вашата сметка на адрес
[email protected] в периода 10.12.2018 – 22.12.2018.
Ще се кредитират услуги, отговарящи на следните условия:
- Товарителници за доставка до адрес на получател. Адресът на получател при генериране на товарителницата трябва да е бил избран от номенклатурата с адреси;
- Товарителницата да е с дата на първо посещение по-късна от датата, на която е трябвало да бъде посетен адресът;
- Товарителницата да има код „отказана от получател".
Механизмът ще е следния:
1. Събиране на информацията - до 22.12.2018
2. Проверка дали товарителницата отговаря на критериите - до 10.01.2019
3. Издаване на кредитни известия към месечните фактури - до 25.01.2019
С уважение:
Спиди и Рапидо