epiqe
Active Member
От: Закон за мобилните оператори и отказване от договор
Аз имах една карта, която беше на 4,90 такса към Мтел. За трета година се преподписва. Отидох до магазин, там ми вдигнаха много нервите, повярвайте много. Не ми я спряха. След това се обадих на *88 там преминаха границата на търпимост, която при мен е много висока. По принцип работя доставчик и нервите са ми стоманени. За малко да си ги изпусна по телефона.
Починах си два-три дни и написах едно писмо през сайта им за контакт. Вътре описах как с удоволствие ще изчакам да ми свършат всичките договори и аз, цялото ми семейство, фирмени и всякакви абонаменти услуги ще си прехвърлим при конкуренцията им. Споменах колко лоялен съм бил през всичките тези години като нямам нито една забавена сметка. Изтърпяхме внедряването на прословутата им система.
Десет минути по късно ми се обадиха да ми обяснят, че на мейла ще получа писмо, което сканирам и представям в който и да е магазин и договорът ще бъде прекратен моментално въпреки, че оставаше 11 месеца още.
Естествено нервите и разправиите ми останаха...
Та така успях с тях и ме запазиха като клиент занапред
Аз имах една карта, която беше на 4,90 такса към Мтел. За трета година се преподписва. Отидох до магазин, там ми вдигнаха много нервите, повярвайте много. Не ми я спряха. След това се обадих на *88 там преминаха границата на търпимост, която при мен е много висока. По принцип работя доставчик и нервите са ми стоманени. За малко да си ги изпусна по телефона.
Починах си два-три дни и написах едно писмо през сайта им за контакт. Вътре описах как с удоволствие ще изчакам да ми свършат всичките договори и аз, цялото ми семейство, фирмени и всякакви абонаменти услуги ще си прехвърлим при конкуренцията им. Споменах колко лоялен съм бил през всичките тези години като нямам нито една забавена сметка. Изтърпяхме внедряването на прословутата им система.
Десет минути по късно ми се обадиха да ми обяснят, че на мейла ще получа писмо, което сканирам и представям в който и да е магазин и договорът ще бъде прекратен моментално въпреки, че оставаше 11 месеца още.
Естествено нервите и разправиите ми останаха...
Та така успях с тях и ме запазиха като клиент занапред