Засегнати от OVH

Здравейте,

Вчера е имало инцидент в дейта центъра на OVH в Страсбург. Едната част от съоръжението, което представлява половината от цялата сграда и е съдържало голяма част от основното оборудване на услугите, които предлага компанията е вече унищожено.
Има ли засегнати колеги от форума? Интересно ми е, какви мерки ще вземат в случая, защото се говори и за унищожено оборудване, към което са били и backup-и. :oops:
 
Последно редактирано:
Аз още не мога да си обясня как е възможно да се запали дейта център
 
Много им ниски цените на тия. Въобще стават ли за нещо?

Като за гугъл клауд стават ...


Те просто са отрязали всички тикети които не са за мрежа и хардуер - предлагат подръжка само за това всичко друго ще получи отоговор след 1 до 7 дни че не предлагат такава поддръжка... Тряба да може да се оправиш със софтуера сам за да може да ги ползваш....

Ние ако отговаряхме на тикети само за мрежа и хардуер вчера щяха да са първите от декември и щяхме да имаме по няколко тикета на година а даже може и някоя година да пропуснем да имаме...

Иначе са от най-бързите с подмяна на хардуера (като е изгорял само 1 сървър а не датацентъра :oops: ) за 1 час и 20 минути от както сървъра падна беше подменен с ново шаси и старите SSD та поставени вътре и сървъра буутна...

Ние бяхме от засегнатите вчера с близо 8% от cPanel клиентите, 40 минути след като написаха да си активираме дизастър рековери плана, нашият беше активен в друг датацентър на около 400 км разстояние с RPO (Recovery Point Object) от около 5 минути преди инцидента (данните се сихронизират до резервите на около 5 минути в частния ни клауд) и след това греда....

Проблем се оказа местенето на IP тата (процес който отнема 3-5 минути) отне - 6 часа бях на кантар да пуснем сървиса с нови ИПта за да можем да старираме .... Но и това се оправи... А те твърдят че са увеличили капациета за местене на IP та и в бъдеще няма да видим такъв ботълнек...

ПП Нямаме засегната DirectAdmin инфраструктура.. По принцип се стараем да държим сървисите си те си пръснати между географски различни датацентрове дори и да са с един провайдър (ползваме 5 провайдъра) така при проблем с дацентър ще има само определен процент засегнати клиенти....

Ако имате повече от един сървис с нас и по случайност са на един сървър отворете тикет дали може да ви разпръснем на няколко различни !
 
Аз още не мога да си обясня как е възможно да се запали дейта център

10 годишен дизайн - Free Air Flow зелен датацентър - тип кула - комин (eдин от първите на ОVH, вече не правят датацентрове с тази концепция ами си имат нова, но старите си седят :( ) като пожара май по-последна информация - видеото на СЕОто където споменава че според терманлните камери на пожарната май тръгва от UPSсите => те трябва да подат ток да се затвори притока на въздух + не може да се ползва гасене с инертен газ

ПП Ако имаш някакъв проблем със зелените дацентове, Гретените ще те определят за фашист и враг на общите ни европейски ценности и привърженик на масовото изтребление на хора който трябва да бъде канселиран ! Щом е нещо зелено се правиш че не е станал инцидент ако живееш в ЕС !
 

Горе