Radost
Active Member
Здравейте,
случвало ви се е да имате счупена/повредена стока, която е била застрахована с Еконт?
Казусът е, че пращаме чрез частно лице, служител на фирмата, а не директно чрез фирма и дали това може да е проблем?
Необходимо ли е доказване на застрахованата сума?
Издаваме фактура, но в нея пише "плащане с наложен платеж"....
Също така да кажа, че нашата стока е огромно стъкло, което няма как да се ремонтира
случвало ви се е да имате счупена/повредена стока, която е била застрахована с Еконт?
Казусът е, че пращаме чрез частно лице, служител на фирмата, а не директно чрез фирма и дали това може да е проблем?
Необходимо ли е доказване на застрахованата сума?
Издаваме фактура, но в нея пише "плащане с наложен платеж"....
Също така да кажа, че нашата стока е огромно стъкло, което няма как да се ремонтира