Radost
Active Member
Здравейте, направо ми омръзна от некоректни потребители. Защо няма Комисия за защита ОТ потребители???
Аз ги препращам към КЗП, те пак си мрънкат и врънкат, не искат да подават сигнал, та поне някой външен да реши кой прав-крив. Накрая им връщаме парите, ние сме навътре(производство) и все едно и също. Предупреждаваме клиентите какво да очакват от продукта, да не гледат нюансите на цветовете на екран, от екран като излезе по-сиво, по-зелено, по-бледо или друго, те се сопват. Имаме договори, имаме мостри, говорим си, но от време на време(доста рядко да чукна на дърво) някой пропищява. Не знам какво повече да се защитаваме, всичко ни е черно на бяло по имейл, договор, мостра. Клиент пропищи ли, няма как да си рискуваме репутацията. И не е въпроса, че сме с 200-300-500 лв.назад, а че клиентът наистина не е прав! Та има ли защита за нас след всичката документация!
Ще дам пример: Кухня, цветът става не перлено сив, а перлено сиво със зелен оттенък. В договор това е описано, поради специфики на материалите.
Чудя се дали да не направя един сайт nekorektni-potrebiteli.com
И ще ви кажа защо - последно този клиент и други фирми са пропищяли от него. Той в началото разправя еди кои си са много некадърни, еди кои си не му монтирали какво си, а накрая и ние, цялата фирма се хванахме за главата от такъв човек - отмятащ се от писмените си неща.
Аз ги препращам към КЗП, те пак си мрънкат и врънкат, не искат да подават сигнал, та поне някой външен да реши кой прав-крив. Накрая им връщаме парите, ние сме навътре(производство) и все едно и също. Предупреждаваме клиентите какво да очакват от продукта, да не гледат нюансите на цветовете на екран, от екран като излезе по-сиво, по-зелено, по-бледо или друго, те се сопват. Имаме договори, имаме мостри, говорим си, но от време на време(доста рядко да чукна на дърво) някой пропищява. Не знам какво повече да се защитаваме, всичко ни е черно на бяло по имейл, договор, мостра. Клиент пропищи ли, няма как да си рискуваме репутацията. И не е въпроса, че сме с 200-300-500 лв.назад, а че клиентът наистина не е прав! Та има ли защита за нас след всичката документация!
Ще дам пример: Кухня, цветът става не перлено сив, а перлено сиво със зелен оттенък. В договор това е описано, поради специфики на материалите.
Чудя се дали да не направя един сайт nekorektni-potrebiteli.com
И ще ви кажа защо - последно този клиент и други фирми са пропищяли от него. Той в началото разправя еди кои си са много некадърни, еди кои си не му монтирали какво си, а накрая и ние, цялата фирма се хванахме за главата от такъв човек - отмятащ се от писмените си неща.