tanipo
Well-Known Member
Абе сетих се за една интересна концепция. Това е само теория вие ще кажете дали е така. Замислих се над думите на агейнст че АйТи фирмите само инсталират УърдПресс у нас. В чужбина гледам маркетингови усилия зад най-обикновен плъгин, който се продава и е платен. Концепцията която ми хрумна е, че може би страдаме от синдрома spread too thin, тъй като имаме малък пазар мисленето ни се насочва към много проекти защото знаем че това не си струва, онова не си струва, дори и да продадеш на всички клиенти в БГ пак няма да направиш много пари...и.т.н. и това отношение и стратегия се пренася и на западния пазар...вече сме повредени...в резултат нищо не ни е изпипано, не сме специалисти в нищо...не правим големи пробиви...Епъл правят големия си възход след като Стив Джобс прекратява производството на 100ци продуктови линии и оставя мисля само 12-14 продукта които правят най-добре и те става хитова. Какво мислите за моята теория?