RealMoney
Well-Known Member
Многократно сме писали в този форум с @blackout8 за това, че не трябва човек да се подава на емоции когато става въпрос за банкови кредити и отношения с банки.
Последно редактирано:
Коригирах я.Анкетата не позволява да се избере повече от един отговор.
За мен е важно да си сменям плочките и да имам куче.
Иначе живееш като на хотел и едни тапети не можеш да смениш без да искаш разрешение...разрешение от същия човек, който има властта да те изгони следващия месец, ако прецени. Ама видиш ли бил си финансово свободен, каква свобода е това?
Що се сопваш виж как добре са те нацелели маркетолозите в рекламата - вместо да се радваш какви добри маркетолози имат, които са намерили проблемът ти и ти дават решение ти се сопваш и май и те не знаеш за какво?
Нали основната ти цел бе свободата, която имаш в изборът си да лепиш плочки и сменяш тапети с помощта на някой кредитен продукт?
В интерес на истината почват някакви проблясъци в теб - пътят на богатството е не да живееш над стандарта си и да правиш неоправдани разходи!
Надявам се някой ден да имаш бизнес и да почнеш да правиш инвестиции в него и да разбереш, че освен работническото мислене има и друго.
Има една хубава книга нарича са Биология на Купуването можеш да я прочетеш пък после си прецени дали всичките решения са рационални или не! Самият факт, че в рекламите на банкови продукти позиционират смяна на тапети и банята като таргет в контекста на емоцията .... не ти ли говори нещо?
Само не разбрах каква е тази непоследователност в мнението ти - хем чета книги за масите хем ще умра с милиардите ...
Как ще живея на социалните минимум пък ще съм имал инвестиции за милиарди?
В интерес на истината почват някакви проблясъци в теб - пътят на богатството е не да живееш над стандарта си и да правиш неоправдани разходи!
Надявам се някой ден да имаш бизнес и да почнеш да правиш инвестиции в него и да разбереш, че освен работническото мислене има и друго.
Има една хубава книга нарича са Биология на Купуването можеш да я прочетеш пък после си прецени дали всичките решения са рационални или не! Самият факт, че в рекламите на банкови продукти позиционират смяна на тапети и банята като таргет в контекста на емоцията .... не ти ли говори нещо?
Ти метафора разбираш ли какво е, бе? Ясно ли ти е какво съм илюстрирал с тези два примера или трудно асимилираш нещо извън буквалния му контекст?
Ясно ми е, че търсиш внимание и отклоняваш темата в посока "лични нападки" и коментари. Метафорично мога да ти кажа да ходиш да лепиш тапети вместо да цапаш темата като нямаш какво съществено да кажеш по нея.
Я кажи ти с колко си се вътрил за ипотека, че сега се опитваш да оправдаеш това си решение, като хейтиш противоположната аргументация? И теб ли са те зарибили със снимка на куче върху килима?