Rock
Well-Known Member
Здравейте. Предлагам на всички заинтересовани от развитие на бизнеса си, популярността му и разбира се печалбите една интересна статискита за все по-развиващата се социална мрежа Pinterest и защо да си направим акаунт в нея.
1. Над 100 от най-известните компании имат акаунт в Pinterest, като броят на заинтересованите постоянно расте.
2. Pinterest постове с цена получават до 36% повече харесвания от тези без цена.
3. 43% от посетителите на Pinterest създават свой бордове и активно използват услугата, като % се увеличава постоянно.
4. Printerest представлява източник на 18% от доходите през социални мрежи на сайтовете с електронна търговия за 2012. В сравнение за 2011 - 1,2%.
5. 24% от потребителите ползващи фейсбук и Pinterest намират, че Pinterest е доста по-интересна и изчистена от ненужен спам.
6. 69% от потребителите на Pinterest споделят, че са намерили подходящ артикул за закупуване, докато във фейсбук този % е 40.
7. Все повече потребители на Pinterestнамират мрежата за идеялно място където "могат да изберат нещо за купуване" или "да следят за нови, интересни предложения".
8. Наскоро Sony публикува статистика, че принтерест им докарва до 10 пъти повече трафик на публикация от Twitter.
9. Известна марка бижута сподели, че откакто са вкарали "pin it" бутона, Pinterest е станал #1 социална мрежа, докарваща им продажби, като преднината на Pinterest пред фейсбук е 3%.
10. Pinterest е #3 социална мрежа в САЩ ( след Фейсбук и Twitter ).
11. Средното време прекарано в Pinterest на ден от САЩ потребителите е 98 минути, докато във фейсбук е 17 минути.
12. Най-популярните категории в мрежата са: "food and drink", "diy and crafts", "home decor".
Ето и някои статискити:
* Потребители намиращи мрежата за развлекателна и подходяща за "убиване на време" :
Pinterest 74%, Facebook 65%
* Потребители, вдъхновени от мрежата за да си купят нещо: Pinterest 70%, Facebook 17%
* Потребители намиращи мрежата за подходяща и полезна в търсенето и следенето на любими неща:
Pinterest 67%, Facebook 21%
* Потребители намиращи мрежата полезна за информиране около нововстите в любимите им интереси:
Pinterest 67%, Facebook 22%
* Потребители намиращи мрежата полезна за получаване на изгодни оферти от авторитетни марки:
Pinterest 39%, Facebook 26%
Бладогаря за четенето
1. Над 100 от най-известните компании имат акаунт в Pinterest, като броят на заинтересованите постоянно расте.
2. Pinterest постове с цена получават до 36% повече харесвания от тези без цена.
3. 43% от посетителите на Pinterest създават свой бордове и активно използват услугата, като % се увеличава постоянно.
4. Printerest представлява източник на 18% от доходите през социални мрежи на сайтовете с електронна търговия за 2012. В сравнение за 2011 - 1,2%.
5. 24% от потребителите ползващи фейсбук и Pinterest намират, че Pinterest е доста по-интересна и изчистена от ненужен спам.
6. 69% от потребителите на Pinterest споделят, че са намерили подходящ артикул за закупуване, докато във фейсбук този % е 40.
7. Все повече потребители на Pinterestнамират мрежата за идеялно място където "могат да изберат нещо за купуване" или "да следят за нови, интересни предложения".
8. Наскоро Sony публикува статистика, че принтерест им докарва до 10 пъти повече трафик на публикация от Twitter.
9. Известна марка бижута сподели, че откакто са вкарали "pin it" бутона, Pinterest е станал #1 социална мрежа, докарваща им продажби, като преднината на Pinterest пред фейсбук е 3%.
10. Pinterest е #3 социална мрежа в САЩ ( след Фейсбук и Twitter ).
11. Средното време прекарано в Pinterest на ден от САЩ потребителите е 98 минути, докато във фейсбук е 17 минути.
12. Най-популярните категории в мрежата са: "food and drink", "diy and crafts", "home decor".
Ето и някои статискити:
* Потребители намиращи мрежата за развлекателна и подходяща за "убиване на време" :
Pinterest 74%, Facebook 65%
* Потребители, вдъхновени от мрежата за да си купят нещо: Pinterest 70%, Facebook 17%
* Потребители намиращи мрежата за подходяща и полезна в търсенето и следенето на любими неща:
Pinterest 67%, Facebook 21%
* Потребители намиращи мрежата полезна за информиране около нововстите в любимите им интереси:
Pinterest 67%, Facebook 22%
* Потребители намиращи мрежата полезна за получаване на изгодни оферти от авторитетни марки:
Pinterest 39%, Facebook 26%
Бладогаря за четенето
Последно редактирано от модератор: