the.rampage.rado
Well-Known Member
Здравейте!
Направо не знам, понякога се замислям аз ли съм тъпия, или хората са редко некадърни...
Вече втори път ми се случва следното - предварителен разговор за това аз да купувам от конкуренти на българския пазар стока и да я продавам в мой магазин. В началото всички са "много навити", "искат да работят с мен", но нещата замират в момента когато трябва да си стиснем ръцете и да започнем.
Какъв е проблема? Глупост? Некадърност? Ограниченост? Страх? Какво? Ще предложа по-добра цена на клиентите, купувайки от тях? Ще им открадна редовните клиенти? Ще продам повече, ефективно намалявайки техния оборот/печалба?
Аз залагам на ограниченост и некадърност.
Значи може да ми убиеш 1 ден в писане на предложения и ходене по срещи, но не можеш да прецениш, че фирмата (която съответно не е негова, защото той е прост salesman и сигурно дори не е на % и не го интересува...) ще прави повече пари от работата си с мен, че аз мога само да съм в плюс на нея (правейки реклама на продуктите й) и разширявайки покритието на продукта.
Идва момента за изпращане на цени и нещата са до там.
Какво? Не знаеш коя ценова листа да ми пратиш? Тази с ДДС или тази без ДДС (те са еднакви с разлика на с/без).... Не знаеш как да си организираш логистиката? (аз ли да те науча?)... Искаш да започна с 2500 лева поръчка и да държа наличност при мен?... В кой век си, за дропшипинг чувал ли си? "Ахаа, Вие сте с онлайн магазин, ясно!" ... Кое е ясно бре? Ти като си влезнал на пазара в периода на див капитализъм и вече си завъртял колелото и имаш 3 магазина в София си големия играч така ли?
Айде отивам да звъня телефони пак, че явно за модерния salesman мейлите не значат нищо...
Направо не знам, понякога се замислям аз ли съм тъпия, или хората са редко некадърни...
Вече втори път ми се случва следното - предварителен разговор за това аз да купувам от конкуренти на българския пазар стока и да я продавам в мой магазин. В началото всички са "много навити", "искат да работят с мен", но нещата замират в момента когато трябва да си стиснем ръцете и да започнем.
Какъв е проблема? Глупост? Некадърност? Ограниченост? Страх? Какво? Ще предложа по-добра цена на клиентите, купувайки от тях? Ще им открадна редовните клиенти? Ще продам повече, ефективно намалявайки техния оборот/печалба?
Аз залагам на ограниченост и некадърност.
Значи може да ми убиеш 1 ден в писане на предложения и ходене по срещи, но не можеш да прецениш, че фирмата (която съответно не е негова, защото той е прост salesman и сигурно дори не е на % и не го интересува...) ще прави повече пари от работата си с мен, че аз мога само да съм в плюс на нея (правейки реклама на продуктите й) и разширявайки покритието на продукта.
Идва момента за изпращане на цени и нещата са до там.
Какво? Не знаеш коя ценова листа да ми пратиш? Тази с ДДС или тази без ДДС (те са еднакви с разлика на с/без).... Не знаеш как да си организираш логистиката? (аз ли да те науча?)... Искаш да започна с 2500 лева поръчка и да държа наличност при мен?... В кой век си, за дропшипинг чувал ли си? "Ахаа, Вие сте с онлайн магазин, ясно!" ... Кое е ясно бре? Ти като си влезнал на пазара в периода на див капитализъм и вече си завъртял колелото и имаш 3 магазина в София си големия играч така ли?
Айде отивам да звъня телефони пак, че явно за модерния salesman мейлите не значат нищо...
Последно редактирано: