Blinky
Owner
Какво беше последното нещо, което споделихте в интернет? Има голяма вероятност това да е снимка или видео. И все пак споделеното съдържание произтича от някоя марка.
Компании бързо се научиха, че споделянето във "визуалните медии" са едни от най-ефективните начини техните истории да стигнат до широка маса от хора. В проучване на 10те най-популярни марки във Facebook, потребителите харесват снимките два пъти повече от текстови съобщения. И споделят видеоклипове 12 пъти повече от снимка и текст в съчетание.
Най-големите социални медии бързо направиха визуално съдържание приоритет номер едно, като проектираха или преправиха изцяло платформите си, за да се поддържат такова медийно присъствие. Pinterest доказа, че този тип визия създава ангажимент от потребителите,а YouTube от своя страна продължава да не отстъпва от идеята за графичния контент - видеа, бранд бордове и банери.
Брандове, вземате си бележка!
M Booth, партнирайки си с компанията за социални анализи - SimplyMeasure, направиха измерване на това явление, като предоставиха следната инфографика по-долу. M Booth наскоро пусна Framed, инструмент, който помага на марките да създаде визуално съдържание, за да ангажират своите общности в дигиталния свят.
Източник: mashable.com
П.П: Всякакви коментари са добре дошли.
Компании бързо се научиха, че споделянето във "визуалните медии" са едни от най-ефективните начини техните истории да стигнат до широка маса от хора. В проучване на 10те най-популярни марки във Facebook, потребителите харесват снимките два пъти повече от текстови съобщения. И споделят видеоклипове 12 пъти повече от снимка и текст в съчетание.
Най-големите социални медии бързо направиха визуално съдържание приоритет номер едно, като проектираха или преправиха изцяло платформите си, за да се поддържат такова медийно присъствие. Pinterest доказа, че този тип визия създава ангажимент от потребителите,а YouTube от своя страна продължава да не отстъпва от идеята за графичния контент - видеа, бранд бордове и банери.
Брандове, вземате си бележка!
M Booth, партнирайки си с компанията за социални анализи - SimplyMeasure, направиха измерване на това явление, като предоставиха следната инфографика по-долу. M Booth наскоро пусна Framed, инструмент, който помага на марките да създаде визуално съдържание, за да ангажират своите общности в дигиталния свят.

Източник: mashable.com
П.П: Всякакви коментари са добре дошли.
