От: За или против брандирането на снимките
Твърдо "Дя", стига да е с прозрачност 10 водния знак и както Беджев Стил каза да не пречи на клиента докато се взира.
Т.е. едно малко лого в центъра върши същата работа като че ли сте си надраскали цялата снимка с водни знаци, никой ганьо няма да хване да ви краде снимките и да им маже логата, защото ще му се извие свят.
Та така, моите препоръки (ако системата ви го позволява, ако ще ги слагате ръчно - заеби, нема смисъл!):
- 10 прозрачност на watermark-a, който да е gif с прозрачност, т.е. само това което ти трябва да се вижда.
- центъра е най-ненатрапващо се + върши работата, за която е там.
- watermark само на големите снимки (например на продуктовата страница и след това при уголемяване). Ако системата ви ползва 1 снимка и я оразмерява според където я показва - сменяйте системата.
Който иска да ви ползва снимките да се свърже с вас и да ви иска разрешението, на готово няма нищо да давате, защото и надали получавате нещо наготово...