На който не са му рефундвали 3 пратки поред с по 2 чифта кецове за 120 долара в момента на пристигане и PP моментално да върне парите на човека с "неполучените" пратки, той си мисли, че наложения платеж е голям бич за бизнеса.
Продавам един и същи продукт в България и чужбина. В чужбина 1 от 7 или 10 пратки е проблемна като я предплатят - или не е прстигнала, или уж е повредена, или не знам си какво, понякога са и откраднати. Защото там им оставят пратките пред блока, няма кой да им ги предава на ръце. Като изчезне тази пратка познайте за на кой сметката е? Ако ви е изгодно да го правите с проидукти от Китай по 30 стинки продукта, си представете, че трябва да имате същата нагласа и към продукти, които струват 2 000лв. Продукта изчезва някъде си там в дивото, никой не знае къде е, клиента казва не е при мен, куриера казва доставихме го, и ти седиш и се чуедиш какво и кой да прклееш на 9 различни езика.
В България продавам същите продукти - връщат ми 1 на 100 пратки. Айде 2 на 100 ако съвсем нямам късмет. Знам, че в Еконт или имам пари, или стоката ми. Пратките ми не изчезват по гетата, у съседите, у куриерите, на Марс. PP не могат да ме вътрят с 120 долара затова, че някой е решил да сме скамне и такава им е политиката. Payment Processor-а не може да ми спре няколко хиляди долара точно на падежната дата за изплащане и да ми поиска 17 акта за раждане и доклата откъде я имам тази стока и дали всеки милиметър от нея е легално произведен, защото отговорникът им по легални въпроси( който си е загубил правото да упражнява професията си заради загуба на лиценз поради неправилно водене на счетоводство) е решил да се гъбарка с мен и да ми забави парите 6 месеца.
Отивам в Еконт, взел съм си парите за 5 до 15 минути, минавам през счеотоводителката ми за 5 минути да й оставя бележките и си отивам у нас да спя на спокойствие.
Вече ако ви връщат 10+% от пратките сигурно е кофти тръпка, и на мен ме е яд като ми върнат 1 от 100 пратки, но като си спомня колко повече ме беше яд като за 2 седмици три пъти загубих по 120 долара заради абсурдната политика на PP, ми става хубаво и те така.
Плюс като човек, който харчи десетки понякога и стотици хиляди за реклама на онлайн магазни всеки ден, мога да ви кажа, че в България все още рекламата е достъпна за над 30% от магазините, докато в САЩ за може би 3 до 5%. Дигитализацията води да куп проблеми, и 90% от печалбите ви отиват за проблемни пратки, куриери, надуцти цени за реклами, такси по транзакции, такси за онлайн магазини и тем подобни.
Аз като човек, който обича пратките му да му идват от ръка на ръка до адрес, а не някой да ми хвърля чупливи техники през огради и тераси, съм много доволен от наложеният платеж.