Ти си истински ребеул :clap::-oАз пък се забавлявам често с тях, понеже и често нарушавам точката с (не)трезвеността и влизам с опакована бутилка и ръковахам и викам на телевизорите, докато дойде вуако.
Не трябва да има звукови реклами на обществени места. Вече го потвърди, с нежеланието ти да ти монтирам тонколона на обществената улица пред вас. Аз да прибирам парите, а ти да подхождаш с разбиране.... Обаче пък също така не приемам, че не трябва да има реклами...
Знам, че не знаеш, ясно е от самото начало. Погледни първото мнение и спри да спамиш!Не разбирам защо просто не се консултираш с юрист по въпроса? Може да греша, не знам, не съм юрист.
Повече от половината отговори в тая тема са твои. Приносът ти е отрицателен. Поне да имаше някаква идея за каквото пишеш...Твоето до тук е словоблюдство, на което е нормално да бъде отвърнато със спам.
Не можем всички като тебе да имаме собствена кола, и 100 лева в джоба!даваш 100 кинта на адвокат и действаш.
Не трябва да има звукови реклами на обществени места. Вече го потвърди, с нежеланието ти да ти монтирам тонколона на обществената улица пред вас. Аз да прибирам парите, а ти да подхождаш с разбиране.
14 модерни и приветливи станции, 24 високоскоростни мотриси, над 180 000 уникални пътника дневно и... много възможности за реклама – това е Софийското метро днес. Освен един от най-бързите и удобни начини за транспорт в София, метрото е уникален канал за реклама с много силно въздействие, благодарение на няколко фактора:
Имате „пленена” аудитория, остава да я заплените и с точното послание!
- Ползвайки метро, пътниците избягват натоварения наземен трафик и се чувстват комфортно.
- Липсата на контакт с външна среда и с други разсейващи фактори предизвиква своеобразен “информационен глад” – пътниците подсъзнателно търсят информация и са позитивно настроени към рекламните послания.
- Комплексно и продължително влияние на рекламата на всеки етап от пътуването – чрез подходящи съоръжения, разположени от входовете на метрото до вътрешността на вагоните.
Със свързването на западната и източната част на София дължината на първия метрорадиус достигна 18 км. Времето за придвижване от ж.к. Младост до центъра на града е около 10–12 минути, а до ж.к. Обеля – около 23 минути, със скорост 90 км/ч.
Представи си, http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=71364 (Дж. Ленън), и 1 стотинка не се краде...Copywriter каза:Дори и един милион да направят на година, това си е спестен един милион от нашите данъци или пък използвани за нещо положително. Другият вариант е повече данъци или по-малко служители, а не съм сигурен, че искаме това. Вслушай се, може и да откриеш някоя полезна реклама
Въх, и доктор сме си завъдили! Дано в тая област си по-компетентен от юридическата, в която толкова охотно пишеш.redrum каза:Имаш някакъв сериозен психически проблем.
Представи си, всички хора в мир живеят (Дж. Ленън), и 1 стотинка не се краде...
Аз на друго място по света не съм виждал такава гюрултия, как не са се сетили тия чужденци, пък за умни ги имаме!
1. Aми то тука пишат основно дето не са стъпвали и не знаят за какво говорят. Децибелите нямат пряка връзка със степента на дразнене. Влакчетата шумят много повече.1. За височината на звука не мога да кажа нищо, понеже не съм бил там. ...
....
2. Каква е идеята на тази тема? Просто протестиране или търсене на насоки за това как може да се реши проблема? Ако е първото темата постигна целта си. Ако е второто, ще ти трябва юридическа помощ.
Като гледам - май само който не пътува с метрото - той не мрази гърмящите звукови замърсители."привличаме вниманието на аудиторията"