За Uber

От: За Uber

@Норт, просто няма да ги ползваш и други като теб и Юбер ще си фалира в БГ - проблем има ли?
 
От: За Uber

Гледайки изискванята им за нови шофиори, защо ли си мисля, че колите им (а и шофиорите) ще са доста по-добре от гадните, мазни бакшиши...

Алтернативи на тахитата има по цял свят и функционират доста добре. Превузодството в цената и по-бързя сервице карат доста хора да изберат точно тази услуга.

Щом определяш всички като мазни и гадни сигурно си използвал услугите на еврото, на тези, които завършват на 80 и още една, две. Я се качи в сериозните фирми, в които има реален контрол и виж за какво става въпрос. В измислените "евтини" превозвачи не ги глобяват за мръсна кола, закъснение и т.н. Да не говорим, че доста често се срещат шофьори със сериозни професии, но това е друга тема.

Юбер няма как да се развият в България. Превъзходството в цената е минимално, а по-бърз сервиз от сериозните превозвачи използващи близкото позициониране и таблетите просто няма. Колата на Юбер няма да дойде при теб за 3 минути (по ред причини). Освен това оптимистите започнали работа с Юбер бързо ще се откажат след извъртяните за отрицателно време хиляди километри и возене на интелигенцията за по левче. С изкараните левчета ще успяват само да напълнят резервоара. Някои биха се стресирали и от честата смяна на масло (ако досега са го правили два пъти годишно сега ще го правят веднъж месечно), а на други ще им побелеят косите от разходите за колата, които ги очакват. Накрая язък за пазената и добре поддържана частна кола. Ни пари изкарал, ни кола останала, ни свободно време видял.
 
От: За Uber

Аз превъзходство в цената не виждам, честно казано.
Виждам доста рискове пред самата компания, които надявам се, са си ги сметнали, виждам обаче и едно нагло заобикаляне на закон, което не ми допада. Все пак, добре ще е, ако влязат в нормативните изисквания и предложат читава услуга, но според мен двете им части в ценообразуването фронт и енд не се срещат там, където трябва.
 
От: За Uber

Виждам доста рискове пред самата компания, които надявам се, са си ги сметнали

О, да! Сметнали са ги..някъде четох, че са получили стотици милиони финансиране..компанията струвала милиарди и т.н.
тъпите американци мислят, че щом в САЩ може да си плащаш за да нарушаваш законите, то навсякъде е така...

те имат пари и наливат докато измрат всички, след това като станат монополисти вече може да си правят каквото искат
 
Мои приятели вече са пробвали услугата, а скоро ще се появи е репортаж, направен от приятел, какво представлява услугата през погледа на потребителя. Надявам се да хвърли повече светлина върху това. Интересно е и винаги съм смятал, че има ли алтернатива, е много по-добре. Независимо за коя ниша става дума.
 
От: За Uber

Разбира се. Но е нужно алтернативата да действа законово и да плаща данъци, иначе е изнасилване на пазара, което винаги е по-зле ;)
 
От: За Uber

Много хубава услуга!
Ползвайте си я със здраве и следващия път когато видите онлайн магазин без фирма или тема във форума която подбива цените, трябва да сте ебати нещастниците за да направите проблем :wink:


10847912_10205466591131231_4218840011595397296_n.jpg
 
От: От: За Uber

Да, аз се сещам :)
Всички таксита ще спрат да плащат лиценз и държавата ще се намеси.

Освен това не знам колко хора биха плащали такси с кредитна/дебитна карта...
за да ги ползват, трябва да имат:
- смартфон
- дебитна/кредитна карта

най-младите нямат карта, най-старите нямат смартфон
от средните махаме тези които не биха ползвали картата с тази цел и то колко останаха?

ще бъдат удобни само на хората които пътуват редовно с такси (а те не са много за дългите разстояния - защото минималната сума доколкото прочетох е три лева, т.е. трябва да минаваш поне 5 км. ... метрото става все по-голямо и разстоянията намаляват (убер ще трябва да намлят минималния пробег поне на два км.))...а тези които само от време на време пътуват, едва ли биха се регистрирали

така като помислиш, не представляват особена заплаха..но факт е, че са нелоялна конкуренция и всички биха могли да се възползват от тази вратичка

Ако някой бачка 100 процента ще има карта. Ако не бачка отново може да си е издал дебитна карта. Все пак сме в 21 век. Например на студентите им привеждат пари и си имат карта.
 
От: За Uber

О, да! Сметнали са ги..някъде четох, че са получили стотици милиони финансиране..компанията струвала милиарди и т.н.
тъпите американци мислят, че щом в САЩ може да си плащаш за да нарушаваш законите, то навсякъде е така...

те имат пари и наливат докато измрат всички, след това като станат монополисти вече може да си правят каквото искат

Какви закони нарушава според теб фирмата Ъбър? Съвсем законна си е. Плаща на политиците от други фирми да приемат закони срещу Ъбър и да спират услугата на различни места по света.
 
От: За Uber

Разбира се. Но е нужно алтернативата да действа законово и да плаща данъци, иначе е изнасилване на пазара, което винаги е по-зле ;)

Има автобуси които не дават билет и плащат малко данъци. Това кой плаща или не данъци на обикновенните хора им е все тая. Обикновеннте хора искат да им излиза евтино.
 
От: За Uber

Ами например, UBER извършват превозваческа дейност, без нужните лицензи.
Ако има нарушения при автобуси, те не оправдават нови нарушения.
 
От: За Uber

Ами например, UBER извършват превозваческа дейност, без нужните лицензи.
Ако има нарушения при автобуси, те не оправдават нови нарушения.

Не съм от София но дори и да нямат нужните лицензи не ме бърка. Важно е да е качествена услугата. Като студент ходих на уроци по математика и там не плащаха данъци за това че преподават частни уроци но мен това не ме бъркаше. Преподаваха ми качествено материала и за мен само това имаше значение. Така че да не издребняваме.
 
От: За Uber

Мен ме бърка. Защото и в сферата на моя бизнес има хора, които избягват плащания и изисквания на държавата, което им позволява да предложат ниска цена, която пък логично аз не мога. Не виждам основание да застана зад такъв подход.
 
От: За Uber

Всички говорите за данъци, конкуренции, лицензи. На мен ми е интересно повече, дали ще се чувствате сигурни с шофьорите, които ви карат? Бихте ли препоръчали на жените си, приятелките си да използват Uber , като знаем, че живеем в Бг?
 
От: За Uber

Ами те нещата са свързани. Компания, покриваща даден лиценз отговаря и на изискванията му за сигурност, както и по отношение на яснотата как и от кого се търси отговорност.
От друга страна, от UBER правят подбор на шофьорите и имат система за оценка, но при липса на нормативна покритие, това си е просто добро пожелание...
 
От: За Uber

Всички говорите за данъци, конкуренции, лицензи. На мен ми е интересно повече, дали ще се чувствате сигурни с шофьорите, които ви карат? Бихте ли препоръчали на жените си, приятелките си да използват Uber , като знаем, че живеем в Бг?

То не случайно има рейтинг за това.
Същият въпрос е валиден за всеки бакшиш - не знаеш какво му е моментното състояние ...
 
От: За Uber

И като знаем как рейтинга в Бг може да се получи... е просто смешно. При нас всеки е познат с всеки. Така че, за реален рейтинг, ми е много трудно да повярвам.
 
От: За Uber

По-интересно ми е разискването, по вторият въпрос от поста ми .... "Бихте ли препоръчали на жените си, приятелките си да използват Uber?"
 
От: За Uber

Чак па всеки с всеки.. Рейтингът ще е напълно реален, но както виждаме в други страни, това не решава проблема...
 

Горе