zoomaniak
Well-Known Member
Такъв е случаят на сладкарници "Неделя", а решението е разработено от компанията А4Е (Analytics for Everyone). Като следи широк и постоянно увеличаващ се набор от показатели (само тези за времето като температура, валежи и т.н. са 17 на брой), платформата й успява да прогнозира какви и колко продукти ще са необходими във всеки от обектите на веригата и да направи автоматична заявка в цеха за производство. Макар че анализът на данни отдавна е част от арсенала на големите компании, новото е, че с развитието на облачните технологии той вече става достъпен и за малките и средните предприятия.
https://www.capital.bg/biznes/predpriemach/2019/04/05/3415419_znam_kolko_shte_prodadesh/?ref=rss
https://www.capital.bg/biznes/predpriemach/2019/04/05/3415419_znam_kolko_shte_prodadesh/?ref=rss