lqllqlq
Well-Known Member
Здравейте,
опитвам се да накарам клиентите да оценяват и коментират продукти, които са купили, но към момента доста безуспешно. Надявам се някой да сподели работещи идеи и предложения в тази насока.
Какво съм направил аз?
Когато клиент поръча, на мейла получаа разписка и кратък текст, с който се приканва да остави оценка и коментар за поръчаният продукт, както и как това може да стане. Всеки продукт има таб, в който това може да се направи това. Въпреки това, %-та оставили коментар е нисък спрямо броят поръчки, което не ми харесва, а не мога да измисля как да го променя.
Защо искам да се случи?
Защото е полезно на всеки следващ клиент, както и на мен като обратна връзка. Явно обаче клиентите не са на това мнение дали поради незаинтересованост или мързел.
Защото и аз като потребител вземам предвид мненията на други за конкретен продукт преди да си го купя и го намирам за добър начин за изграждане и повишаване доверието към фирмата, магазина и продуктите.
Не ми се иска да им пускам напомнящи мейли, за да не ги отблъсна - винаги могат да се подразнят от такова нещо, но за друга опция не се сещам.
II. Другото върху което мисля как успешно да пусна е абонамент за новини.
Какво съм направил?
Пуснах регистрационна форма към мейлчимп (не питайте защо, просто там ми беше най-удобно).
Какво целя?
Искам да накарам хората да се абонират, като зад всичко това стои идея да получават 1 или 2 пъти месечно известие за нови продукти, намаление или нова услуга. Нямам намерение да ги убия от мейли, което е отблъскващо.
Тъй като никога до сега не съм опитвал подобно нещо, то всеки споделен съвет или идея ще са ми ценни като насока.
опитвам се да накарам клиентите да оценяват и коментират продукти, които са купили, но към момента доста безуспешно. Надявам се някой да сподели работещи идеи и предложения в тази насока.
Какво съм направил аз?
Когато клиент поръча, на мейла получаа разписка и кратък текст, с който се приканва да остави оценка и коментар за поръчаният продукт, както и как това може да стане. Всеки продукт има таб, в който това може да се направи това. Въпреки това, %-та оставили коментар е нисък спрямо броят поръчки, което не ми харесва, а не мога да измисля как да го променя.
Защо искам да се случи?
Защото е полезно на всеки следващ клиент, както и на мен като обратна връзка. Явно обаче клиентите не са на това мнение дали поради незаинтересованост или мързел.
Защото и аз като потребител вземам предвид мненията на други за конкретен продукт преди да си го купя и го намирам за добър начин за изграждане и повишаване доверието към фирмата, магазина и продуктите.
Не ми се иска да им пускам напомнящи мейли, за да не ги отблъсна - винаги могат да се подразнят от такова нещо, но за друга опция не се сещам.
II. Другото върху което мисля как успешно да пусна е абонамент за новини.
Какво съм направил?
Пуснах регистрационна форма към мейлчимп (не питайте защо, просто там ми беше най-удобно).
Какво целя?
Искам да накарам хората да се абонират, като зад всичко това стои идея да получават 1 или 2 пъти месечно известие за нови продукти, намаление или нова услуга. Нямам намерение да ги убия от мейли, което е отблъскващо.
Тъй като никога до сега не съм опитвал подобно нещо, то всеки споделен съвет или идея ще са ми ценни като насока.