Избор на начин на доставка в Open cart

megi7

New Member
Здравейте,
Не видях подобна тема, затова отварям нова. Въпроса ми е следния: Направих си магазин на Open Cart и искам когато клиента купува дадена стока да може да зададе начин на доставка - до офиса на куриера или до адрес и съответно да му излиза цената на доставката. Има различни варианти на доставка в Open Cart , които могат да се изберат, но доставката с куриер е само една, а аз искам клиента да има избор дали да си вземе стоката от офиса на куриера или да му я донесат до адрес. Моля ако някой може да ми каже от къде да направя тази настройка в Open Cart ще съм много благодарна.
 
Здрасти първо е хубаво да уточняваш и коя версия на Opencart използваш

След това за подобни на твоя казус аз препоръчвам този модул
https://opencartforum.com/files/file/1237-dostavka-plyus/

Ако имаш нужда от повече инфо и помощ пиши на лично
 
Благодаря за отговора. Наистина не съм посочила версията -тя е 2.3.0.2., този модул е съвместим с нея като гледам.
 
Ок, ще го разгледам, надявам се да ми свърши работа. Снощи разгледах Доставка плюс, допадна ми, има дори възможност да задаваш собствени параметри за начин на доставка. Сега ще видя и този как е. Цялата работа е в това, че куриерите по принцип имат доставка до адрес и до офис на различни цени. А за модулите на Еконт и Спиди четох, че клиента трябва два пъти да си въвежда данните и това е изнервящо за тях. А и Еконт нямат още модул за версия 2.3.0.2.
 
Аз работя със спиди и еконт модулите на опънкарт, да ви кажа голям зор докато ги подкараме да работят правилно .. макар че и до ден днешен корегирам генерираните автоматично товарителници защото съпорта на еконт и спиди неискат да си мръднат пръста да си ги оправят. Другия проблем е при обновяването на техните модули/корекции от тяхна страна ... има проблеми различни
 
Според мен за повечето бизнеси няма голям смисъл от тези модули на Еконт или Спиди. Най-добре е някакъв one page checkout с два вида доставка на фиксирана цена - примерно 3 лв до офис и 5 лв до адрес, разликата до реалната стойност я доплащаш ти, като разбира се си я включваш по някакъв начин в цената. Така на клиента е лесно - знае точно колко ще му струва доставката. Автоматичните товарителници които се генерират от тези модули почти винаги имат нужда от някаква корекция преди да се разпечатат. Може би за магазини които имат стотици поръчки на ден би било улеснение но за малки магазини не. Друг сериозен недостатък в модула на Еконт (за Спиди не знам) е че клиентът трябва да напише 2-3 букви от улицата, която иска да въведе за адрес и да избере от тези улици които излизат отдолу като подсказка, а не може да напише каквото си иска. Някои клиенти не знаят точното име на улицата или я изписват по малко по различен начин, което води до невъзможност за приключване на поръчката и сериозно неудобство за клиента.
 
Съгласна съм напълно с теб. Ще видя другата седмица какви условия ще ми дадат от куриерските фирми за доставка, ще сключа договор с тези, които най - много ми допаднат като цени /насочила съм се към Еконт, Спиди и Европът/ и ще си ги задам в магазина за избор. Тези модули на Еконт и Спиди според мен лично само усложняват нещата /и за мен и за клиента/. Изчетох доста форуми по темата преди да пиша тук и затова реших да не ги ползвам, а да си взема само модул за начин на доставка.
 
  • Like
Реакции: CTAH
А сега де, Рапидо ми дадоха много хубава оферта, ама искат да си инсталирам модула им
 
Здравейте отново! Имам един въпрос - при качването на онлайн магазина в хостинга след като изписвам името му в браузъра ми се появи следното съобщение:WebDAV testpage. Явно нещо не съм качила, но как да разбера какво.
 
Нещо не става работата, май ще трябва да търся някой който разбира повече от мен да довърши качването. С Wordpress нямах проблеми, но явно тук е по - сложно.
 

Горе