Да, разбира се, каквото знам, ще си кажа. Като начало ще пусна официалните цени от сайта им:
http://www.neg.bg/bg/adv/prices/bg-mamma
От познати знам, че една статия, която седи на главната страница за седмица може да достигне до 1500 лева. Което не е много, имайки предвид, ако е силно направен PR материал, 1 седмица ще се вижда от много хора и реално, ако носи стойност за потребителите - ще си оправдае парите. Доста по-добре според мен да те извъртят за 10 секунди в някой прайм тайм на някоя голям телевизия.
Големи фирми в бранша могат да си го позволят, например мисля, че при някаква промоция на продукт фирми като Philips Avent, Pampers и др. А и не само, все пак е най-популярния ни форум и реално аудиторията е не само майки - влизат и хора, които намират решение на проблеми свързани с много различно от тематиката на форума естество.
В момента забелязах 3 кампании - на Paranit (някакво лекарство), Болница Щерев, Калфланд и може би още, които не са достигнали до мен, обирайки празните слотове с Адсенс. И те така.
Но все пак говорим за най-големия, другите, които също не са никак лошо пример са Офролд България, Калдатата, Дата.бг, Инвестор.бг, разбира се, авто-форумите, и вече следват нишовите, като ние сме такъв и както виждаш масата не е при нас, което реално и не сме чак толкова симпатични като рекламно поле. Да, таргетирани сме, но до тук....
Добре развит форум в Бг според мен се води такъв с поне 4-5К посещения на ден. И пак зависи от нишата. Ако си да речем форум за развъждане на гъби, тия 4-5К може да са някъде преди маска за нишата, но поне си топ темата в бранша след някой друг сайт с голям такъв раздел, но е под въпрос това.