Според мен работят върху алгоритъм за динамично търсене. Поне динамично ще е за някои и не толкова динамично за други
Иначе денса в серпа като че ли за пореден път се изразява в избутване на ебай и амазон напред
@mantaman - потвърждавам за ибей и амазон в УК. Държат първи позиции по много от думите, които следя. Явно силата на главния домейн влияе доста вече и на вътрешни страници, към които няма пукнат линк. Ще стане жестоко, ако не можеш да събориш тези големи риби дори по вътрешни страници.
Тук в УК като чели не попадам на Яхуто но пък доста често се среща Уикито което като се замисля напоследък изчезна от резултатите за продукти които следя - А преди доста често беше на челни места.
Всъщност да ти кажа установих че не е необходимо да ги боря защото макар и да продаваме един и същи продукт таргет групите са ни различни.
В ебай и амазон са много тънки цените - Там пазаруват хората които търсят най добрата цена на всяка цена (вероятно обират 90% от продажбите)
Има обаче поне 10% от хората които не искат да чуят за Ебай и Амазон - напатили са се и тн. Също така има и доста фирми които предпочитат да си купят от стандартен сайт с реална фирма зад сайта и да си получат реална фактура и гаранция - Такива клиенти без проблем заплащат почти двойно на Ебайските цени.
Няма някой който пазарува онлайн да не знае Ебай и Амазон и да ги няма в серпа пак ще ги намерят и ако търсят най добрата цена ще си купят от тях мене обаче не ме кефи идеята да дам 10% на ебай 4% на Пейпал и накрая за теб да останат 10-20% с които да покриваш данъци рекламации и какви ли не щуротии и като за капак разни полуидиоти да ти пишат отрицателни отзиви за да те изнудват за пари.
Въртиш много по малко оборот печелиш повече. За всеки влак си има пътници