Има ли вариант да съдя Vivacom?

devilx

Well-Known Member
Здравейте,

ползвам интернет на село на Виваком.. много бавен , но какво да се прави.. имам още цели 3 месеца докрая на договора и какво се случва? Изведнъж един ден ми спират интернета.. без известие без предупреждение директно изключват.. Отиваме да говорим и изведнъж не можем да предоставим услугата.. повече.. вариантите са въздушен интернет с 60 ГБ трафик.. Викам директно НЕ .

Има ли вариант да ги съдя? Мога ли да спечеля ? имам договор за още 3 месеца и изведнъж спират услуга без никакво предупреждение... така решили да ми прекратят договора.. Ами аз ако реша да плащам и не искам договора? Ще си вземат парите нали?

Най малкото да отида КЗП нали?
 
Виж какво си подписал, консултация с представител на Темида и от там вече решаваш стратегията.
Аз лично бих ги гонил за неустойка до дупка.
 
https://www.vivacom.bg/bg/residential/obshti-uslovija
Избираш тези, които отговарят на твоята услуга, сваляш, четеш, тъй като с написаното в тях вече си се съгласил и те са неразделна част от договора ти.
След като ги прочетеш, изложи си мислите тук и да обсъждаме.
 
Нямаш шанс - със сигурност ще са си оставили вратичка да прекратят договора от тяхна страна.
 
Нямаш шанс - със сигурност ще са си оставили вратичка да прекратят договора от тяхна страна.
да те че имат имат , но без никакво предупреждение и без никакво известие изведнъж един ден решават и спират услугата. Никакво обяснение нищо не дават що повече няма да предоставят услугата... какво става с пакетите комбинирани като ТВ домашен телефон ? дали ще са на стара цена ще има нови цени ли..
 
Както са та посъветвали по добре се допитай до КЗП щом имаш желание да се занимаваш.
 
Писмо до КРС, имам роднина който работи там, повечето неща за операторите минават през тях.
През КРС минават взаимоотношенията телеком-държава, разбирай лицензи за опериране на територията, честоти и т.н. Взаимоотношенията доставчик-краен клиент минават през КЗП ако крайния клиент е физ лице и КЗК ако крайния клиент е юридическо лице. Не го пращай на грешно място, че и без това е неориентиран в живота.
 
През КРС минават взаимоотношенията телеком-държава, разбирай лицензи за опериране на територията, честоти и т.н. Взаимоотношенията доставчик-краен клиент минават през КЗП ако крайния клиент е физ лице и КЗК ако крайния клиент е юридическо лице. Не го пращай на грешно място, че и без това е неориентиран в живота.

Не е така, жалби от клиенти също получават и се занимават с подобни. Роднината ми е казвал,че една част ги препращат към КЗП, но голяма част остават при тях.
 
Не е така, жалби от клиенти също получават и се занимават с подобни. Роднината ми е казвал,че една част ги препращат към КЗП, но голяма част остават при тях.
При КРС могат да остават само жалби свързани с антени и базови станции. Чисто облигационния взаимоотношения нямат място там и не са свързани с лиценза на оператора.
 
При КРС могат да остават само жалби свързани с антени и базови станции. Чисто облигационния взаимоотношения нямат място там и не са свързани с лиценза на оператора.
Вярно е. КЗП отговоравя в повечето случаи.
 
При КРС могат да остават само жалби свързани с антени и базови станции. Чисто облигационния взаимоотношения нямат място там и не са свързани с лиценза на оператора.
Това е много далече от истината, както обикновено. Тук правилната институция е точно КРС и е в техните правомощия. Ако там не получи адекватен отговор би следвало да препрати номера на жалбата към Омбудсмана, който да прегледа случая и да даде съвет.
 
Това е много далече от истината, както обикновено. Тук правилната институция е точно КРС и е в техните правомощия. Ако там не получи адекватен отговор би следвало да препрати номера на жалбата към Омбудсмана, който да прегледа случая и да даде съвет.
Опитай пак. Далече от истината е бил този дето те е мислил.
 
Опитай пак.
Първо провери Конституцията, после прочети закона от началото на миналата година за институцията Омбудсман, после прегледай с какво се занимават с останалите 2 институции. Тогава пак ще говорим.
 

Горе