Месинджър Маркетинг
New Member
Скромните ми наблюдения свързани с онлайн предприемачите в България ме карат да смятам, че 90% от бизнеса към момента е ПАСИВЕН. Имам предвид, че се инвестират сериозни средства за закупуване на сайт, домейн, хостинг, SEO, страници във Facebook..... И след това започва едно чакане. Чака се някой да препоръча сайта. Някой да напише ключова дума, та да се задейства прословутото SEO. Някой, някак си да разбере, че днес е добавен нов продукт към асортимента. Случайно да посетят сайта/страницата, за да попаднат на лятната разпродажба…. ПАСИВЕН бизнес!
Най-много някоя рекламна кампания в MailChimp (все още не разбирам, как 15-18% отворени писма се смятат за постижение и бизнесът продължава да инвестира време в този маркетингов подход).
В същото време има инструмент, който може да трансформира бизнеса в АКТИВЕН! Всеки взаимодействал със сайта/страницата на този бизнес се превръща в абонат на собственика на този бизнес. На този абонат може да се изпращат реклами, актуални промоции, покани за събития, благодарствени писма и всякакви призиви за действие. Каква е разликата? - ще попитате…. Разликата е във форма̀та за изпращане/получаване на тези послания. Всичко се случва в Messenger! И познайте – 90% от абонатите взаимодействат, тоест прочитат известието. Само си представете – да можете да таргетирате своите клиенти по пол, възраст, предпочитания към определени продукти… Да може да насочвате правилните реклами, към правилните хора…. И 90% от тези реклами да достигат до точната аудитория!... АКТИВЕН бизнес!
За да добиете представа как работи чатботът, може да последвате връзката: m.me/Chatbot.Marketing.bg.
А вие - кой маркетингов инструмент използвате и защо?
Най-много някоя рекламна кампания в MailChimp (все още не разбирам, как 15-18% отворени писма се смятат за постижение и бизнесът продължава да инвестира време в този маркетингов подход).
В същото време има инструмент, който може да трансформира бизнеса в АКТИВЕН! Всеки взаимодействал със сайта/страницата на този бизнес се превръща в абонат на собственика на този бизнес. На този абонат може да се изпращат реклами, актуални промоции, покани за събития, благодарствени писма и всякакви призиви за действие. Каква е разликата? - ще попитате…. Разликата е във форма̀та за изпращане/получаване на тези послания. Всичко се случва в Messenger! И познайте – 90% от абонатите взаимодействат, тоест прочитат известието. Само си представете – да можете да таргетирате своите клиенти по пол, възраст, предпочитания към определени продукти… Да може да насочвате правилните реклами, към правилните хора…. И 90% от тези реклами да достигат до точната аудитория!... АКТИВЕН бизнес!
За да добиете представа как работи чатботът, може да последвате връзката: m.me/Chatbot.Marketing.bg.
А вие - кой маркетингов инструмент използвате и защо?
Последно редактирано: