Идеята е тук да се споделя опит и/или практически решения на заплетени случаи.
И така.
Item, shipp-нат навреме. Пристигнал в срок. Купувачът не е бил на адреса в момента на доставката. Оставена му е note да си получи стоката в пощенския клон. Стоката не е потърсена и тръгва обратно към sender-а.
The buyer opened case for item not received. К"о пра"им?
1. Свързваме се с купувача и му обясняваме, че вината не е наша?
2. Ъплоудваме тракинг в case и чакаме ибей да решат?
3. Даваме refund и не се занимаваме, за да не рискуваме negative feedback?
Аз май ще избера 3-тата опция (+ част от 2-рата), макар че трябва да пийна студена водица за шипинга. + report, + ban
И така.
Item, shipp-нат навреме. Пристигнал в срок. Купувачът не е бил на адреса в момента на доставката. Оставена му е note да си получи стоката в пощенския клон. Стоката не е потърсена и тръгва обратно към sender-а.
The buyer opened case for item not received. К"о пра"им?
1. Свързваме се с купувача и му обясняваме, че вината не е наша?
2. Ъплоудваме тракинг в case и чакаме ибей да решат?
3. Даваме refund и не се занимаваме, за да не рискуваме negative feedback?
Аз май ще избера 3-тата опция (+ част от 2-рата), макар че трябва да пийна студена водица за шипинга. + report, + ban
Последно редактирано: