ktomov
Premium
[ontopic]
Гледам, нито има извинение към форума, нито пък дори са си направили труда да прочетат коментарите в статията, понеже прякора на vezk0z все още присъства в статията, което не би трябвало да е така.
[/ontopic]
[offtopic]
Имам оплаквания от кой ли не. Сайт правещ по 10 продажби дневно, в момента прави по 2 на седмица. Друг за който трябва уточнение по телефона за предлаганата услуга/стока на ден получаваше по 7 обаждания, в момента е 1 седмично.
Ей това е влиянието на медиите върху интернет. На мен лично ми писна да чувам как всички в интернет били мошеници, как стоката била фалшива и т.н.
Елементарния пример - поръчах си часовник с марка А, доставен от Канада (за което очаквах процедура за обмитяване и заплащане на ДДС, което не знам поради каква причина ми бе спестено и часовника си дойде до вратата ми). Та това удоволствие ми струва Х лева + У мито и ДДС. Същият модел в 80% от БГ офлайн магазините се търгува на цена 2 х Х лева + У. Стоката си е genuine и си дойде с всички доказателства за това, както беше написано от продавача. Та каква ми е мисълта - явно държавата и управниците, в частност сектор БОП към МВР, явно разпространяват лъжлива и подмамваща информация в медиите, а медиите от своя страна са крайно некомпетентни за да проверят предадената им информация, поради една единствена причина - защитаване на нечии интереси. Дали това ще са интересите на 10 магазина в моловете или официалните вносители - това не ме интересува, важното е, че се разпространява крайно подвеждаща информация.
Като изключим едно интервю в което ЯК се съгласи с управител на банка, че съществуват организации, които играят ролята на посредник между парите на клиента и продавача, като paypal, epay и т.н. не трябва да се огласява? Вижте refund policy-то на всички сериозни търговци в ebay.co.uk, вижте и какво се предоставя на клиента от страна на paypal. Веднъж съм връщал продукт, който не отговаряше на описанието и разхода ми беше 4 паунда за транспортни разходи. Никъде не се споменава и, че в ситуация в която бъдеш измамен имаш 30 дневен срок в който може да подадеш оплакване (claim) спрямо продавача към пейпал, които в 99% от случаите ти връщат паричките, а продавача издухва супата.
Това в България не е журналистика! Пишат това което им се нареди. Вече започвам да си мисля, че дори не си правят труда да направят разследване за достоверността на подадената им информация.
[/offtopic]
Гледам, нито има извинение към форума, нито пък дори са си направили труда да прочетат коментарите в статията, понеже прякора на vezk0z все още присъства в статията, което не би трябвало да е така.
[/ontopic]
[offtopic]
Имам оплаквания от кой ли не. Сайт правещ по 10 продажби дневно, в момента прави по 2 на седмица. Друг за който трябва уточнение по телефона за предлаганата услуга/стока на ден получаваше по 7 обаждания, в момента е 1 седмично.
Ей това е влиянието на медиите върху интернет. На мен лично ми писна да чувам как всички в интернет били мошеници, как стоката била фалшива и т.н.
Елементарния пример - поръчах си часовник с марка А, доставен от Канада (за което очаквах процедура за обмитяване и заплащане на ДДС, което не знам поради каква причина ми бе спестено и часовника си дойде до вратата ми). Та това удоволствие ми струва Х лева + У мито и ДДС. Същият модел в 80% от БГ офлайн магазините се търгува на цена 2 х Х лева + У. Стоката си е genuine и си дойде с всички доказателства за това, както беше написано от продавача. Та каква ми е мисълта - явно държавата и управниците, в частност сектор БОП към МВР, явно разпространяват лъжлива и подмамваща информация в медиите, а медиите от своя страна са крайно некомпетентни за да проверят предадената им информация, поради една единствена причина - защитаване на нечии интереси. Дали това ще са интересите на 10 магазина в моловете или официалните вносители - това не ме интересува, важното е, че се разпространява крайно подвеждаща информация.
Като изключим едно интервю в което ЯК се съгласи с управител на банка, че съществуват организации, които играят ролята на посредник между парите на клиента и продавача, като paypal, epay и т.н. не трябва да се огласява? Вижте refund policy-то на всички сериозни търговци в ebay.co.uk, вижте и какво се предоставя на клиента от страна на paypal. Веднъж съм връщал продукт, който не отговаряше на описанието и разхода ми беше 4 паунда за транспортни разходи. Никъде не се споменава и, че в ситуация в която бъдеш измамен имаш 30 дневен срок в който може да подадеш оплакване (claim) спрямо продавача към пейпал, които в 99% от случаите ти връщат паричките, а продавача издухва супата.
Това в България не е журналистика! Пишат това което им се нареди. Вече започвам да си мисля, че дори не си правят труда да направят разследване за достоверността на подадената им информация.
[/offtopic]