Зависи какво точно искаш да градиш и как да го направиш + какъв бюджет за маркетинг имаш. Това е може би най-конкурентната ниша в БГ онлайн, но е логично, тъй като същевременно най-много се купуват дрехи онлайн. Има сайтове, които печелят от оборота и ниските си цени (Megz), има други, които изграждат страшно силен бранд и продават с доста големи надценки (виж Alessa), въпросът е ти къде мислиш, че можеш да се позиционираш и да захапеш, защото за силен бранд с високи надценки и инвестицията не е никак малка. По-скоро потърси отговор на въпроса, какво се е прецакало с тези 100% надценка? Може да пробваш с по-малко, но определено има и магазини с 200-300% и нагоре + тва успешно продаващи. Ако продаваш дамски дрехи е по-вероятно да достигнеш до подобен род надценка, при мъжките е по-трудно.