Какви всекидневни проблеми срещате с онлайн магазина си?

При мен тези проблеми са решени с цялостно редактиране на поръчката Обединяване, изпращане на имейл с всички данни на вече променената поръчка. Генериране, редактиране /понякога се налага/, проследяване и това всико в страницата на пръчката.
В моя плъгин за WooCommerce също е така:1654596826425.png
 
А какво се случва, като генерираш и напринтираш 20 етикета и после се тръгне с едно лутане, кой етикет за коя поръчка е, на кой пакет трябваше да ги лепна
За мен май лесния е като се изпринтят копия на поръчките( стокови разписки), така или иначе се слагат в пратката. Залепват се върху пратката и когато се лепят етикетите само се сравнява кое за кой отива, наложения платеж отговаря ли. Слагат се вътре запечатва се и се слага етикета от горе . Може да се пише с химикал номер на пратка например. Има 5-6 варианта в зависимост на кой му е най удобно
 
Само да се похваля:

1. Около 10 000 активни продукта
2. Около 15 доставчика
3. Приблизително 40 поръчки на ден
4. Месечен оборот около 30 000 лв с ДДС

Двама човека персонал :)
 
Само да се похваля:

1. Около 10 000 активни продукта
2. Около 15 доставчика
3. Приблизително 40 поръчки на ден
4. Месечен оборот около 30 000 лв с ДДС

Двама човека персонал :)
Ако имаш интерес за скалиране пиши ЛС :)
 
Забравих да уточня, че броя поръчки и оборота са средно към момента, иначе максимум може да обработваме около 60 поръчки всекидневно и съответно да генерираме около 45-50 хиляди оборот.
Относно скалирането - едва ли е възможно кой знае какво подобрение още. Ние сме в провинцията, стока на склад почти няма. Единия човек опакова, събира стоката към нас по куриери и изпраща нашите поръчки. Другия човек е постоянно на телефона за приемане на поръчки, тяхното проследяване и друга чисто административна работа. Важен момент също така, е че цялата стока минава през нас физически и се опакова в наши кашони и торби (маркови)....
 

Горе