bgseoeu
Active Member
Точно това е и проблемът на собствениците на подобни сайтове
Не може да кажеш "ей, сезона почва след две седмици, хайде да почваме рекламата и оптимизацията". Интерес трябва целогодишно да се поддържа, а рекламата да се усилва по необходимото време. Мисли от сорта на "ден година храни" са отживелица и несъвместими с онлайн присъствието.
А повярвай ми, много туристически къщи не участват в Booking, Trivago, разните други по-големи или по-малки подобни тематични директории. Причини много, колкото и да са безумни или разумни.
Специално за Триград аз пак казвам - има начин как да достигнеш добри позиции в Google с оптимизация. Има начин и как с евтина реклама в AdWords да ти е пълна къщата през активния сезон.
Не може да кажеш "ей, сезона почва след две седмици, хайде да почваме рекламата и оптимизацията". Интерес трябва целогодишно да се поддържа, а рекламата да се усилва по необходимото време. Мисли от сорта на "ден година храни" са отживелица и несъвместими с онлайн присъствието.
А повярвай ми, много туристически къщи не участват в Booking, Trivago, разните други по-големи или по-малки подобни тематични директории. Причини много, колкото и да са безумни или разумни.
Специално за Триград аз пак казвам - има начин как да достигнеш добри позиции в Google с оптимизация. Има начин и как с евтина реклама в AdWords да ти е пълна къщата през активния сезон.