Какво в seo-то не е наред?

Точно това е и проблемът на собствениците на подобни сайтове :)
Не може да кажеш "ей, сезона почва след две седмици, хайде да почваме рекламата и оптимизацията". Интерес трябва целогодишно да се поддържа, а рекламата да се усилва по необходимото време. Мисли от сорта на "ден година храни" са отживелица и несъвместими с онлайн присъствието.
А повярвай ми, много туристически къщи не участват в Booking, Trivago, разните други по-големи или по-малки подобни тематични директории. Причини много, колкото и да са безумни или разумни.

Специално за Триград аз пак казвам - има начин как да достигнеш добри позиции в Google с оптимизация. Има начин и как с евтина реклама в AdWords да ти е пълна къщата през активния сезон.
 
Прехвалена е само представата на някои хора за оптимизация. Докато тровите мозъците си с невярна и противоречива информация, никога няма да осъзнаете какви глупости изписахте. Единият го написа, другият го потупа по рамото. Очевидно не сте чували за бранд търсения и сигнали. Пък вие си говорете за ключови думи и директории. Излиза, че SEO е онова нещо, което всички обичат да мразят.
 
Може да съм разбрал погрешно нещо написано, може и погрешно някой да ме е разбрал. Ще опитам да го кажа по-ясно:
1. Само с оптимизация се достига много трудно до крайната цел и излиза скъпо.
2. С оптимизация като част от маркетинговата стратегия се стига по-лесно до крайната цел и в процентно съотношение излиза много по-евтино.

Няма да дискутирам какви са факторите, какво трябва да се прави, как да се прави, при какви условия и прочее.

Спирам да пиша и в темата, защото темата отиде твърде далеч, а и може някой да ме разбере погрешно :)
 
Ами тия дето не са в Booking, да се включат :) То всъщност е удобно да има специализирано място за резервации - намирането на свободни стаи става лесно и не трябва да се въртят телефони. Триваго аз поне не го разбирам :)

Но ако има настоящ проблем с туризма в това градче, аз бих го свързал с историята дето я разказваха тия дни по новините - за това момче дето блъснало някакви и после скочило. Такива случаи може да са отблъскващи.

@Saviour, ще ти кажа аз за бранд. Имам сайт, за който и стотинка не давам за реклама, и въпреки това си го намират някак хората. Вярно, нишата му е по-тясна и не трябва да се бори с огромна конкуренция, но дори не знам с какви ключови думи го намират и не ми пука. Ако искам да го разпространя повече, вместо да плащам за реклама ще направя някое и друго видео в YouTube (обаче ме мързи).

Рекламата е тъп инструмент, който се използва само когато конкуренцията е много голяма... което пък е причина човек да се замисли да започне дейност в сфера дето няма конкуренция. Но да се възхвалява това нещо до небесата, колко бил важен маркетинга и не знам си кво си... на мен ми се повръща от толкова захар. И то когато има купища мрежи дето може безплатно да се показва какво ли не и да се спестят много парички за реклами. Вече който иска да си плаща като поп, но да знае че бизнеса му винаги е в опасност когато се налага да наддава за клиентски интерес посредством реклама.
 
Така е, ама в сервиза. За оптимизация, маркетинг, реклама на мен не ми се е случвало. А на някой от вас?

Има такива хора, познавам ги и им препращам клиенти. Винаги държа с човека който съм препратил обратна връзка, за да разбера какво се случва, доволен ли е, каква е работата... както и в дадения пример на @Blinky за сервиза - винаги се предоставя варианти за действие.
 
Има такива хора, познавам ги и им препращам клиенти. Винаги държа с човека който съм препратил обратна връзка, за да разбера какво се случва, доволен ли е, каква е работата... както и в дадения пример на @Blinky за сервиза - винаги се предоставя варианти за действие.
И много важно нещо, което повечето оптимизатори пропускат. Говориш на езика на клиента. Никой не е подготвен за твоята терминология, или ще е една много малка част. Веднъж ми се наложи да придружа един познат при фирма, която да му прави оптимизация и честно казано без мен никога нямаше да разбере какво му продават, камо ли какво ще му се прави по сайта, за да постигне желания резултат в рамките на срока, даден от фирмата. И си викам "Тия така ли продават?" И клиента по никакъв начин не е длъжен да е вещ в това, което правят. То всъщност за това идва при тях, защото не е и не му е работа. Все едно трябва да ходиш с преводач. Така се получава. А някои фирми нарочно го правят. Защо? Защото звучейки по неразбиращо, клиента си създава представа в главата, че това е нещо много сложно (което от части е така) и струва сигурно много пари. Да, не лоша тактика, но все тази, ако накрая не разбере за какво става дума. Нали все пак като отидеш на пазара не ти обясняват с какъв тип пестициди и % отношение са пръскани дадени домати. :)
 

Горе