harkon
New Member
От: Re: От: Какво да правим в този случай...
И въпреки това не и е казано, а е бил длъжен да го направи. Клиентът не е длъжен да разпитва по форумите как се сменя парола през phpmyadmin. На него трябва да му бъде даден готов продукт с пълен достъп и обяснения за това, как трябва да се ползва.
Тук е факт, че клиентът е останал недоволен в следствие на отказан support. Ако не беше така, нямаше да си играе да пише толкова обяснения, след като е платил.
ако ти качат урдпреса например на твоя хостинг и си имаш достъпа до хостинга през цпанела но нямаш достъп до админа ако не си "ит гуру" да си смениш паролата сам през пхпмаиадмин... и в този и в другия форум (а и в останалите форуми ще ти кажат как се прави) за няма 30 секунди работа...
И въпреки това не и е казано, а е бил длъжен да го направи. Клиентът не е длъжен да разпитва по форумите как се сменя парола през phpmyadmin. На него трябва да му бъде даден готов продукт с пълен достъп и обяснения за това, как трябва да се ползва.
Тук е факт, че клиентът е останал недоволен в следствие на отказан support. Ако не беше така, нямаше да си играе да пише толкова обяснения, след като е платил.