apostol
New Member
ОТ НИЩО НЕЩО ИЛИ НЕВЕРОЯТНАТА СИЛА НА РЕКЛАМАТА
В една американска банка има подземно помещение за съхраняване на ценности. В него се спотайва лист хартия, на който са записани около 20 съставки, които след специална комбинация правят една от най-популярните напитки в света: „Кока Кола”.
Милиарди хора по света са пили Кола, но само една шепа мениджъри от фирмата знаят точната формула на тази напитка.
„Кока Кола” е преди всичко доказателство за важността на търговската марка и рекламата. Да вземеш нещо, което в крайна сметка е само газирана вода и захар, да го превърнеш в стока за милиарди долари, това показва какво може да направи рекламата за една НИЩО И НИКАКВА стока!
Налага се един извод: ние всички трябва и можем да се поучим от „Кока Кола”!
АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ
В една американска банка има подземно помещение за съхраняване на ценности. В него се спотайва лист хартия, на който са записани около 20 съставки, които след специална комбинация правят една от най-популярните напитки в света: „Кока Кола”.
Милиарди хора по света са пили Кола, но само една шепа мениджъри от фирмата знаят точната формула на тази напитка.
„Кока Кола” е преди всичко доказателство за важността на търговската марка и рекламата. Да вземеш нещо, което в крайна сметка е само газирана вода и захар, да го превърнеш в стока за милиарди долари, това показва какво може да направи рекламата за една НИЩО И НИКАКВА стока!
Налага се един извод: ние всички трябва и можем да се поучим от „Кока Кола”!
АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ