Много неща .... ти за кой магазин точно питаш?
Здравейте,
реших да направа тази тема за да разбера какво не се харесва в онлайн магазините от хората. Може би за някой ще бъде полезно.
Търся да си купя нещо. избирам някой сайт. влизама в него, търся методи за плащане/ммного важно - предпочитам epay / , ровя, ровя... понякога се принуждавам да стигна до етап плащане на поръчката за да разбера, как мога да платя.
Наличности - има, ама няма търсеното.
Най-лошото е че не знаеш дали продуктът отговаря на снимките/описанието или дали е качествен.Особено,ако се продава използвана техника.Няма как да разбереш дали устройството функционира правилно през 5-те минути,който можеш да ползваш при "преглед преди плащане".
че определено за 15 минути може да се направи външен оглед, проверка на наличния хардуер и софтуерен тест на процесор, видеокарта и монитор. Само трябва да си добре подготен предварително и средни познания за компютрите.
Да имаш 15 мин. безплатни + още 30 минути срещу 4,80 лв. (или 9,60 лв. за 1 час отгоре, общо 75 мин.) си е направо бомбастична оферта, вкл. за n00bs & retards.7. При приемане или предаване на пратка от адрес на Клиент, Куриерът изчаква за опаковка и подготовка пратката до 15 минути след предварително уговорения час. При задържане на Куриера след този срок, се добавя такса от 4,80 лв. към стойността на куриерската услуга за всеки следващи 30 минути забава. Стокови и обратни разписки се третират като пратка.