Какво не харесвате в онлайн магазините ?

От: Какво не харесвате в онлайн магазините ?

Липсата на достатъчно информация за продуктите. Когато търся нещо конкретно, винаги купувам от магазина, който прибавя текст към стоките - технически показатели, предназначение, начин на употреба, това са задължителни неща, а много онлайн магазини си ги спестяват. Явно мислят, че една миниатюрна замазана снимка и цена вършат работа.
 
От: Какво не харесвате в онлайн магазините ?

Аз се дразня, когато вместо цена, пише: Обадете се за да ви дадем информация за цената!
 
От: Какво не харесвате в онлайн магазините ?

Липсата на информация за фирмата зад магазина, липсата на уточнение да очаквам ли обаждане, да не очаквам ли, какъв е срока за доставка...
 
Здравейте,
реших да направа тази тема за да разбера какво не се харесва в онлайн магазините от хората. Може би за някой ще бъде полезно.

Лично мен - непрофесионализма. Често попадам на такъв. :) Дори на един приятел сайта отбичват хора, които пазаруват продукти под 15 лв., което след време ще му изяде главата. :)
 
От: Какво не харесвате в онлайн магазините ?

Липсата на информация за условия и доставка.
Липсата на информация и снимки за продукта.
Липсата на информация за наличност.
Липсата на контакт от страна на магазина след поръчка.
Трудната навигация.
 
От: Какво не харесвате в онлайн магазините ?

На мен много ми харесват супер намаленията, примерно с надписи от рода на до 70%, до с малки букви, а 70% с големи :wink: и накрая се оказва, че всъщност няма кой знае какво намаление, да не кажа никакво, това за БГ магазините само се отнася разбира се и специално за Мелмаг:) и 100 други като него.
Същото важи и за офлайн магазините, скоро ми се случи в Метро беж енд бегай:mrgreen:(онзи магазин с големите цени без ДДС) реших да си купя едни маратонки супер дупер намалени, погледнах малката цена за късогледи разби се, ама викам си, чакай аутлета е зад метро да видя и там, там бяха още супер дупер намалени с още 20 лв на долу, така, че намаленията не са това което са:), най-добре от Ингланд или от Чайна.
 
Последно редактирано:
От: Какво не харесвате в онлайн магазините ?

Аз лично не харесвам събрана стока от кол и въже, без продавача идея да си има какво продава и никога да не е виждал стоката, която продава.
 
От: Какво не харесвате в онлайн магазините ?

Търся да си купя нещо. избирам някой сайт. влизама в него, търся методи за плащане/ммного важно - предпочитам epay / , ровя, ровя... понякога се принуждавам да стигна до етап плащане на поръчката за да разбера, как мога да платя.
Наличности - има, ама няма търсеното.
 
Re: От: Какво не харесвате в онлайн магазините ?

Търся да си купя нещо. избирам някой сайт. влизама в него, търся методи за плащане/ммного важно - предпочитам epay / , ровя, ровя... понякога се принуждавам да стигна до етап плащане на поръчката за да разбера, как мога да платя.
Наличности - има, ама няма търсеното.

Да, това също. Много се дразня на нови магазини, на които собствениците или там, който им го управлява, да не сложат няколко важни отговора на въпроси, които трябва да се знаят - плащане, доставка, гаранции, рекламации и т.н. И не е кой знае какво в крайна сметка.
 
От: Какво не харесвате в онлайн магазините ?

Някой път се случват неприятни изненади при големи намаления - получаваш работили в магазина мостри, без това да е споменато никъде в описанието на продукта.
 
От: Какво не харесвате в онлайн магазините ?

Най-лошото е че не знаеш дали продуктът отговаря на снимките/описанието или дали е качествен.Особено,ако се продава използвана техника.Няма как да разбереш дали устройството функционира правилно през 5-те минути,който можеш да ползваш при "преглед преди плащане".
 
От: От: Какво не харесвате в онлайн магазините ?

Най-лошото е че не знаеш дали продуктът отговаря на снимките/описанието или дали е качествен.Особено,ако се продава използвана техника.Няма как да разбереш дали устройството функционира правилно през 5-те минути,който можеш да ползваш при "преглед преди плащане".

Затова имаш право на връщане до определен срок, ако магазина не спазва това просто не купуваш от него, не знам това дали важи за използвана стока, но там вече всеки си поема сам риска.
 
От: Какво не харесвате в онлайн магазините ?

Всъщност това „право“ отсъства/губиш, след като връщаш стока не по описание и не в original conditions с опаковката и всичко.

Справка последната тема от преди дни за PC Mainboard-а: тук. В подобни случаи е по-добре да се върне пратката след „Преглед и теста“, иначе става „неговата срещу твоята дума“.

Ето друг как е успял да тества Laptop за 15 мин., справил се е и го е върнал.

че определено за 15 минути може да се направи външен оглед, проверка на наличния хардуер и софтуерен тест на процесор, видеокарта и монитор. Само трябва да си добре подготен предварително и средни познания за компютрите.

n00bs & retards за съжаление не се вписват в тези 15 мин., съответно изгарят. Но и за тях има „точка“, от която може да се възползват от тук:

7. При приемане или предаване на пратка от адрес на Клиент, Куриерът изчаква за опаковка и подготовка пратката до 15 минути след предварително уговорения час. При задържане на Куриера след този срок, се добавя такса от 4,80 лв. към стойността на куриерската услуга за всеки следващи 30 минути забава. Стокови и обратни разписки се третират като пратка.
Да имаш 15 мин. безплатни + още 30 минути срещу 4,80 лв. (или 9,60 лв. за 1 час отгоре, общо 75 мин.) си е направо бомбастична оферта, вкл. за n00bs & retards.
 
От: Какво не харесвате в онлайн магазините ?

Да не си вдигат телефона в посоченото от тях работно време :evil: Скоро звънях три пъти на един магазин и не ме отразиха. Парите ми ги похарчих при други, разбира се. Несериозна работа...
 
От: Какво не харесвате в онлайн магазините ?

Дразни ме когато описанието на продуктите е на друг език.Трябва да е на български.Все пак сме българи.
 

Горе