Federal
Active Member
Имаме двама търговци. Единият с 4 онлайн магазина- обща страница във фасбук и конкурент с 1 онлайн магазин и страница във фасбук.
И двата търгвеца реализират почти еднакви продажби. Този с 4 те онлайн магазина - опитмизиран, реклама във гугъл, а другия не.
За да разбера, как и от къде намира клиенти конкурента, се записах в бюлетина на този с 4 те магазина и започнах да получавам ежеседмични предложения, промоции, талони за отстъпки, нови стоки, игри. С две думи се информирах постоянно. Конкурента "пълзеше" след всяка нова игра и правеше същите стъпки. Нямаше от къде да разбира, освен ако и той не беше се включил в бюлетина. Т.е знаеше всяка една нова изява.
Оказа се, че "Харесах" страницата на търговеца с 4-те онлайн магазина и станах приятел там. Започнах да харесвам всяка една статия, всяка една снимка, до момента в който не се включих активно с един въпрос, къде мога да купя Х стоката, която ми харесваше. И ето какво се оказа. Веднага, след 10-ина минути получих предложението- готово и сервирано. Но не от сайта, който питах, а от конкурента. Върнах страниците назад, за да видя колко подобни въпроса е имала страницата и колко клиенти е изгубил по този начин търговеца. Конкурента седи и чака и когато има подобно действие "тихо стреля" и цели в мишената.
Така, че ако сега още имам време, мога да влезна в приятелите и да търся имейл адреси и да разбера, колко клиента, ще бъдат готови за конкуренцията. Готови клиенти събрани на едно място, се оказа фасбук - нож с две остриета, да пренесем клиентите си там.
И двата търгвеца реализират почти еднакви продажби. Този с 4 те онлайн магазина - опитмизиран, реклама във гугъл, а другия не.
За да разбера, как и от къде намира клиенти конкурента, се записах в бюлетина на този с 4 те магазина и започнах да получавам ежеседмични предложения, промоции, талони за отстъпки, нови стоки, игри. С две думи се информирах постоянно. Конкурента "пълзеше" след всяка нова игра и правеше същите стъпки. Нямаше от къде да разбира, освен ако и той не беше се включил в бюлетина. Т.е знаеше всяка една нова изява.
Оказа се, че "Харесах" страницата на търговеца с 4-те онлайн магазина и станах приятел там. Започнах да харесвам всяка една статия, всяка една снимка, до момента в който не се включих активно с един въпрос, къде мога да купя Х стоката, която ми харесваше. И ето какво се оказа. Веднага, след 10-ина минути получих предложението- готово и сервирано. Но не от сайта, който питах, а от конкурента. Върнах страниците назад, за да видя колко подобни въпроса е имала страницата и колко клиенти е изгубил по този начин търговеца. Конкурента седи и чака и когато има подобно действие "тихо стреля" и цели в мишената.
Така, че ако сега още имам време, мога да влезна в приятелите и да търся имейл адреси и да разбера, колко клиента, ще бъдат готови за конкуренцията. Готови клиенти събрани на едно място, се оказа фасбук - нож с две остриета, да пренесем клиентите си там.