Как да говорим без да плащаме!

От: Как да говорим без да плащаме!

Не се набутвайте с voipblazer.com, качеството на разговорите е отвратително!

Аз се регистрирах и засега моите впечатления са добри. Една идея по зле са от vmobile и justcall. Проблема с мтелските номера го имах и аз. Ефективното решение е да ползваш като CallerID номер на Глобул или Виваком. По-скоро става дума за ограничения, наложени от Мтел, а не за проблем при voipblazer. Със смяна на SIP приложението при мен не се получи. По принцип ползвам Acrobits и съм много доволен, но с него не стана. Най-интересното беше когато опитах с Bria. Разговора стана с мтелски CallerID към мтелски номер, но времето на разговора беше отразено на страницата ми на БОБ (аз съм с мтелски номер, пренесен към БОБ), а не на voipblazer. И така два пъти. Сложих вивакомски номер като CallerID и всичко се оправи. Качеството е добро, като се има предвид цената. Един път леко заглъхваше на моменти за по секунда-две. И един път разговора прекъсна. Лаишки казано, необходимо е някакво време за да възприеме системата новия акаунт. Постепенно нещата се оправят. От voipblazer впечатленията ми засега са само от България.

Тези който ползвам са vmobile и justcall. От първите съм много доволен, с вторите само съм направил 1 тест, все още нямам обективна оценка за тях.

Качеството на разговорите много зависи от програмата, която ползваш и настройките. Аз съм с Acrobits:
http://dox.bg/files/dw?a=b69467db4e
Много добре се справя с няколко акаунта и осигурява добра връзка. Паролата за архива е mobilebulgaria. Аз я ползвам с 3 акаунта: VMobile, Justcall и Voipblazer. Осигурява добро качество на разговора и при трите.
Аз също съм доволен от vmobile и justcall.
 
От: Как да говорим без да плащаме!

Здравейте,имам номера и на трите оператора,вмобиле,джусткол,ликамобиле,съответно 024086997,024943169,+32465772548,+4915211936919.Който не вярва,може да провери.Доволен съм,като цяло.Единствено с джусткол имам,много сериозен проблем.Неразбиране!Ползвам го,повече от година.В началотоо всичко бе добре.След време,загубих входящите си повиквания,след смяна на адреса всичко се възстанови .Така 2 пъти.Последния път,от НЕТ 1 отказаха да решат проблема,предплатил съм,но не мога да ползвам услугата.Трябвало да сменя крайните устройства с техни,устройството "зад слушалката" и др.умни идеи.Ползвам адаптер "Грандстриим",купен от Комнет.Адаптера носих на проверка,изправен е.Ако го включа на друг доставчик,работи нормално,има входящи повиквания.При мен няма.Ако ползвам мобилно приложение,всичко е в ред Вмобиле имат проблем с 3G мрежата,има ехо,ако ползвам мобилното приложение.Иначе"по жицата " е идеално.Цените,таксуване всяка секунда,2 или 7 стотинки на минута,според обаждането.Цял месец ходене по мъките,да настроят адаптера,не знаят пароли за достъп,имат тайни.Обаче,накрая стана и е добре.Ликамобил,Белгия,1 цент на минута.в мрежата им ,безплатно.А,,за 5 евро на месец,интернет,мобилен,1GB.Най доволен съм от Суиском,само цената е доста висока.Носил съм ги в цяла Европа,връзката е добра и цената към България,също.
Не е нормално ,с чужд оператор и то в роуминг,да говоря по евтино тук,отколкото с родните.
Ако имате въпроси,ще отговоря на всички,съвсем откровено.
 
Последно редактирано:
От: Как да говорим без да плащаме!

Аз се регистрирах и засега моите впечатления са добри. Една идея по зле са от vmobile и justcall. Проблема с мтелските номера го имах и аз. Ефективното решение е да ползваш като CallerID номер на Глобул или Виваком. По-скоро става дума за ограничения, наложени от Мтел, а не за проблем при voipblazer. Със смяна на SIP приложението при мен не се получи. По принцип ползвам Acrobits и съм много доволен, но с него не стана. Най-интересното беше когато опитах с Bria. Разговора стана с мтелски CallerID към мтелски номер, но времето на разговора беше отразено на страницата ми на БОБ (аз съм с мтелски номер, пренесен към БОБ), а не на voipblazer. И така два пъти. Сложих вивакомски номер като CallerID и всичко се оправи. Качеството е добро, като се има предвид цената. Един път леко заглъхваше на моменти за по секунда-две. И един път разговора прекъсна. Лаишки казано, необходимо е някакво време за да възприеме системата новия акаунт. Постепенно нещата се оправят. От voipblazer впечатленията ми засега са само от България.



Качеството на разговорите много зависи от програмата, която ползваш и настройките. Аз съм с Acrobits:
http://dox.bg/files/dw?a=b69467db4e
Много добре се справя с няколко акаунта и осигурява добра връзка. Паролата за архива е mobilebulgaria. Аз я ползвам с 3 акаунта: VMobile, Justcall и Voipblazer. Осигурява добро качество на разговора и при трите.
Аз също съм доволен от vmobile и justcall.


кой предлага показване на твоя личен телефонен номер
на такава програма ще се абонирам?
 
От: Как да говорим без да плащаме!

кой предлага показване на твоя личен телефонен номер
на такава програма ще се абонирам?
Това много не го разбрах. VMobile и Justcall ти дават стационарни номера, регистрирани в КРС, които се изписват при позвъняване. Ако някой ти звъни н а тези номера, таксуването е като при позвъняване към стационарен номер. При Voipblazer нещата са малко по различни. При регистрация трябва да посочиш твой реален мобилен номер. На него получаваш със СМС код, който трябва да въведеш за финализиране на регистрацията. По-нататък този номер се изписва на телефона на човека на когото звъниш, макар че може да звъниш от друг номер. Аз звъня от смартфона си през Мтелска дейта карта, но ми се изписва Вивакомски номер, който ми е на обикновен GSM. Може да се регистрира и мтелски номер, но в настройките, които се правят през компютъра не трябва да е маркирано "Show CallerID". Това е ограничение от Мтел. При Виваком и Теленор го няма. В този случай на човека, на когото звъниш му се изписва на телефона "No number".
И трите акаунта ползвам с 3G и Acrobits. Качеството на VMobile и Justcall е на практика като при GSM разговор. При Voipblazer е една идея по-лошо. Пак се чува високо и ясно, но не е като при GSM. Не бих казал кристален звук. Наскоро говорих и с Гърция и беше много добре. Само се усещаше едно леко забавяне, части от секундата, но отговора не идваше моментално, както при разговор с България.
 
От: Как да говорим без да плащаме!

Те повечето са продукти на Betamax и Dellmont
 
От: Как да говорим без да плащаме!

Да, така е, но цените са 1-2 цента за мобилни и почти без пари за стационарни за цял свят.
 
От: Как да говорим без да плащаме!

Да но ти си посочил такъв в който вече обикновеният потребител не може да се регистрира без фирма, тоест Termination.
 
От: Как да говорим без да плащаме!

Как да не може, просто зареждаш 10 евро + ддс и говориш. Може и година да изкараш.

п.п. Понеже по-горе стана дума за показване на звънящия номер, възможно е да показва номер, който желаеш, стига да ти е на разположение за верификация еднократно. Можеш да добавяш много номера и да ги сменяш при нужда.
 
Последно редактирано:
От: Как да говорим без да плащаме!

Преди 3 години да можеше но сега вече не може, без да си фирма не може да ползваш точно SipTraffic, както и bestvoipresseling. Иначе с други продукти на Betamax и Dellmont няма да имаш такъв проблем.
 
От: Как да говорим без да плащаме!

Да споделя малко фиидбек за voipblazer!
Бях в чужбина за 1 седмица и трябваше да мога да говоря доста, за това се регистрирах там за да им ползвам мега яките цени. Че с тоя роуминг 7 лв. без ДДС на мин. си е доста солено. Обаче се оказва, че когато набера телефон през voipblazer който има активен viber, не му звъни телефона (номера който набирам) ами viber-a. Ако същия този апарат си спре интернета и го набера си звъни нормално. От към приятелите беше ОК. Нищо, че се наложи да платя иначе безплатния разговор, но когато трябваше да комуникирам с клиенти се получи доста кофти и несериозна ситуация. Та ви го казвам за да го имате на в предвид.
 
От: Как да говорим без да плащаме!

Явно самият вибер ползва същият порт за тая комуникация,и оттам е проблемът, не е от VoipBlazzer.
 
От: Как да говорим без да плащаме!

Да споделя малко фиидбек за voipblazer!
Бях в чужбина за 1 седмица и трябваше да мога да говоря доста, за това се регистрирах там за да им ползвам мега яките цени. Че с тоя роуминг 7 лв. без ДДС на мин. си е доста солено. Обаче се оказва, че когато набера телефон през voipblazer който има активен viber, не му звъни телефона (номера който набирам) ами viber-a. Ако същия този апарат си спре интернета и го набера си звъни нормално. От към приятелите беше ОК. Нищо, че се наложи да платя иначе безплатния разговор, но когато трябваше да комуникирам с клиенти се получи доста кофти и несериозна ситуация. Та ви го казвам за да го имате на в предвид.
Пробвах това. Звънях на жена ми и на дъщеря ми, които имат активен Viber. И в двата случая им звъняха телефоните, а не Viber-а. При това дъщеря ми има Viber и на лаптопа, и там също не звъня. Говоря за позвънявания "България - България".
Между другото има нова версия на приложението на Voipblazer от 6 август 2015. Доста добре изглежда.
 
От: Как да говорим без да плащаме!

Може в новата версия да са оправили "бъга". В последствие се оказа, че един смс-и който съм пратил не са пристигнали и им писах и за 2та проблема. Казаха ми, че проблема с ваибъра бил защото ползвали един и същи порт и можело да се промени някаква настройка на вайбъра за да не е така. Възстановиха ми и парите за смс-те. Но от тогава не съм ги ползвал.
 
От: Как да говорим без да плащаме!

Хубаво е, че са откликнали. Не ми се е налагало да прибягвам до съпорта, но бях чувал че много-много не отговарят на писмата.
Между другото още един проблем е оправен - с мтелските номера. Мтелски номер може да бъде посочен като CallerID и вече се изписва на телефона на когото звъниш.

За последното малко се изсилих. Все още не е възможно обаждане с мтелски CallerID към мтелски номер при активирано show CallerID.
 
Последно редактирано:
Ще се опитам да съживя малко темата. Става дума за наистина безплатни разговори, но само за 3 месеца. Булсатком раздават безплатни тестови акаунти за новата си VoIP услуга. За трите месеца до 31.08.2017 г. получавате по 1000 национални минути на месец безплатно. Трябва да имате смартфон с мобилен интернет, включен в плана. Услугата се ползва с приложението Bulsatcom Voice. В рамките на три дни след 31.08 трябва да кажете отказвате ли се от услугата или ще продължите да я ползвате. Какви ще бъдат цените и те самите не са наясно. Но тестовия акаунт не Ви задължава с нищо. Не се подписва и договор, а протокол.
 
Какви ще бъдат цените и те самите не са наясно. Но тестовия акаунт не Ви задължава с нищо. Не се подписва и договор, а протокол.

Те и в момента имат план от 14 лева със 1000 минути.
http://bulsat.com/mobilni.php

PS: А услугата Войс е ребрандиран Зоипер (прави се в БГ м/у другото) и е подобна на Максовската.
 
Моето мнение е да се бяга колкото може по-далече от Булсатком.
Вероятно това не е валидно за зомби телевизионерите, но аз телевизор нямам от 6 години вече и се чувствам прекрасно.
 
Те и в момента имат план от 14 лева със 1000 минути.
Тези планове включват и интернет и на практика сега не се предлагат. При тестовите акаунти трябва да си имаш мобилен интернет. Това си е VoIP. A Zoiper си е истинския, но с някои фиксирани настройки. Използва се кодек Opus Narrowband. Аз взех акаунт на 27.05, говорих доста и смятам, че качеството е добро. Може да се ползва като допълнителен вариант.
 

Горе