От: Как да напиша убийствен PR материал?
Наистина да бъркаш PR със съобщение до медиите е брутал грешка. Включвам се тук относно структурата на едно СЪОБЩЕНИЕ ДО МЕДИИТЕ. За да бъде прочетено и евентуално публикувано, то трябва да бъде максимално удобно за журналистите - тоест да не се налага те да преправят или коригират нещо, а директно да копират и евентуално да добавят "......", допълват от "Пържени маслини".
В този ред на мисли - в журналистиката структурата на информационното съобщение си има правила, която е съобразена с читателите, а щом целим максимално улеснение за журналиста (съответно и за читателите), значи съобщението трябва да бъде написано по правилата на журналистиката. А именно - метода на Обърнатата пирамида. Започва се с лийд, където се представя накратко за какво се отнася текста, като данните в целия текст се структурират по степен на значимост (а не хронологично например).
А да пишеш на медия, която не познаваш е като да продаваш на сегмент, който не познаваш. Убийствен материал се пише с креативност.