Как да оптимизирам магазина си

Можеш да наблегнеш на проучване на ключови думи в съответната ниша, след което да оптимизираш по тях, както и да правиш линкове в различни директории. Ако не ти се занимава ръчно можеш да се довериш на SEO специалисти, има много добри оферти на добри цени.
 
Можеш да наблегнеш на проучване на ключови думи в съответната ниша, след което да оптимизираш по тях, както и да правиш линкове в различни директории. Ако не ти се занимава ръчно можеш да се довериш на SEO специалисти, има много добри оферти на добри цени.
Насочете някъде ако може. Аз не съм много наясно.
 
Това, което за ключови думи мога да те посъветвам е да използваш google suggest, както и serpstat, за да разбереш какво се търси и от какво се интересуват потребителите, ако сам искаш да оптимизираш магазина си.
 
Това, което за ключови думи мога да те посъветвам е да използваш google suggest, както и serpstat, за да разбереш какво се търси и от какво се интересуват потребителите, ако сам искаш да оптимизираш магазина си.
Какво има да изучава за ключови думи. Това са му категориите
 
Не съм сигурна, че ти разбрах коментара. След много бърз преглед на магазина, например категориите нямат описание, единствено етикети са добавени. Проучване на думите и създаване на хубаво оптимизирано съдържание по категориите е едно от най-базовите неща, които могат да се направят.
 
Не съм сигурна, че ти разбрах коментара. След много бърз преглед на магазина, например категориите нямат описание, единствено етикети са добавени. Проучване на думите и създаване на хубаво оптимизирано съдържание по категориите е едно от най-базовите неща, които могат да се направят.
Благодаря... Сега има за какво да се хвана... Но със сигурност пак ще зацикля :)
 
Привет, липсват ти доста неща.

- Google реклама и въобще ремаркетинг
- Facebook ремаркетинг и реклама
- Количката е сложна доста
- Като добавя продукти, след изход от сайта тези продукти изчезват
- Нямаш канали за реклама, не те виждам в pazaruvaj
- Влизам в сайта и виждам ПРЯКА ВРЪЗКА към ShopMania, ти да не си собственик на ShopMania?
- Имаш доста грешки още:
- Бутона поръчай е малък
- Поръчам за 10 секунди се блъска и лети из контейнера
и още един куп неща.

Поздрави,
Станимир И
 
Преди да започнеш да буташ какъвто и да е трафик трябва да оптимизираш структурата, функционалността и дизайна на магазина.

Малко базови съвети :

1. Footer-а :
- Много са ти зле информационните страници. Трябва да има ясни политики за връщане, плащане доставка и т.н
Най-добре си представи, че някоя маймуна ги чете за да ги направиш приветливи и разбираеми за всички потребители.
- "За нас" ти е 2 изречения, трябва да се постараеш там. Никой не казва, че трябва да е истина, но е хубаво да разкажеш история.
Ако креативността ти куца винаги можеш да изкопираш някоя история от някой западен магазин.
Ползвай Вие/Вас, а не Ние/Аз.



2. Цветовата гама е дразнеща за очите.
Имаш жълто, оранжево и розово и нещо като бледо червено, та дори и мастилено синьо. Всичко омешено на сив фон.
Намали цветовете. Използвай черно, сиво и оранжево или черно, сиво и жълто например. Това са хубави комбинации за джаджи.
Проучи психологията на цветовете и модерните цветови комбинация. Има стотици статии и книги на тази тема.
Разбира се бутона "купи" трябва да изпъква. Ето едно лесно правило, което трябва да покрива :


Като погледнеш продуктовата страница или която и да е лендинг страница, бутона за действието, което искаш да извърши потребителя трябва да изпъкне, като присвиеш леко очи.


3. Шрифта не е за четене.
Ползвай между 14px-16px като размери и заложи на модерните шрифтове. Малко google проучване ще ти ги покаже.

4. РАЗКАРАЙ ФАЛШИВИТЕ РЕВЮТА!

5. Банерите и всичко трябва да е на български, щом е за българския пазар.

Това като за начало. Не бързай с рекламата.

Ако направиш тези промени (повечето са много лесни и би трябвало да можеш да ги оправиш през dash-a на магазина), можеш да разчиташ, че ще пуснем още съвети.

Успех!
 

Горе