Как да спрем досадните обаждания с оферти за реклама на бизнеса?

Force

Active Member
Здравейте. Несъмнено всеки един от Вас, който има фирма или развива онлайн дейност се е срещал с този проблем. Популяризирам дейността на фирмата и магазина в интернет - каталози, директории, сайтове. Има един главен телефон на който разговарям с Клиенти. Проблема е, че със всеки изминал ден нарастват броя на обажданията с оферта "да рекламираме вашия бизнес". Днес до обяд съм получил 4 обаждания, а си имам други ангажименти. Дали има някакво решение на този проблем, че ми омръзна на всяка агенция да обяснявам защо няма да рекламирам при тях. Ако им затворя директно - продължават да звънят...
 
От: Как да спрем досадните обаждания с оферти за реклама на бизнеса?

Сложи на явно място информация за агенциите - те сега гледат телефона и звънят, но ако има линк за тях биха го натиснали и ще попаднат на страница където се обяснява да не звънят и защо а не звънят... а на нахалните по телефона им казваш да посетят линка :)
 
От: Как да спрем досадните обаждания с оферти за реклама на бизнеса?

Или пробвай с обратен хак...
Вместо те да те тормозят с оферти, почвай ги ти, като се обадят, направо да носят парите или да не те занимават с глупости...:twisted:
 
От: Как да спрем досадните обаждания с оферти за реклама на бизнеса?

Много досадни са такива. "С нахалство към прогрес!"

Аз бих те посъветвал да сложиш филтър в телефона на номерата, които те набират за "рекламиране на бизнеса". Така поне само по веднъж ще те притесняват :)
 
От: Как да спрем досадните обаждания с оферти за реклама на бизнеса?

Псуваш ги като каруцар и повече не ти се обаждат. Ако си мил те вкарват в списък с преспективни потенциални клиенти и ти звънят през 2-3 месеца.
 
От: Как да спрем досадните обаждания с оферти за реклама на бизнеса?

Няма да стане по първия начин. Инструктирани са да напъват до последно. 2я метод е г/д ОК. Въпреки, че пак ще има продължителни разговори. По-скоро дай телефона на служител който да приема обажданията и да ги насочва по направление. Клиентите към поръчки, а на досадниците директно да им казва, че не проявявате интерес/ тя/той не отговаря за тези неща и няма право да дава информация за друг контакт или каквото си решиш друго. Ако не можеш да уплътниш служителя само с обажданията, поставяш му задачи който да могат по всяко време да се сложат на пуза и да се продължат след като приключи разговора.
 
От: Как да спрем досадните обаждания с оферти за реклама на бизнеса?

По принцип някой ако предлага само телефонен контакт в почти всички случаи го отсвирвам без значение дали ще искам да поръчвам нещо от него или да му предлагам нещо. Предпочитам за контакт да ползвам e-mail. Телефон оставям само на тези, с които вече имаме уговорена работа. С всичко това искам да ти кажа, че ако нямаш секретарка, която да се занимава с вдигане на този телефон, ти е грешна политиката за контакт.
 
От: Как да спрем досадните обаждания с оферти за реклама на бизнеса?

Много рядко изслушвам някой. Обикновено го парирам само след първото изречение с червената слушалка. Причината е, че повечето не знаят дори самите те какво и как да го предложат. Рядко, но се случва да се заяждам с някого и да го поставя в кофти ситуация. Но понякога си го заслужават.
 
От: Как да спрем досадните обаждания с оферти за реклама на бизнеса?

Каквото и да направиш, няма отърване...

И в черния списък на телефона да слагаш номерата, то и той се запълва (моят още преди година се напълни). Най-добре е да им казваш да изпращат офертата на мейл, и че ще я разгледате и ако имате интерес, ще се обадите вие.

Понякога не ми издържат нервите, и в реално време направя проверка (когато съм пред комп) на "престижния и дългогодишен каталог" и като се окаже, че е регистриран сайта преди 2-3-5 месеца и е "взаимствал" отнякъде базата данни...момичето насреща го отнася...

Понякога се шегувам (то само и това остава де) - "Няма проблеми, купете си врати от нас, и ние ще рекламираме при Вас".
Сърдят се понякога, ама като им обясня, че 3-4 обаждания на ден, всеки иска средно 140-150 лв. за година...че това за месец си е над 10 000 лева де :)

Остава ти успокоението, че отначало звънят по 4-5 на ден, после с времето намаляват до към 1 обаждане на 1-2 дни :)
 
От: Как да спрем досадните обаждания с оферти за реклама на бизнеса?

Взимаш един импулсен телефон. Като ти звънят на този, продиктуваш им другия да те търсят там с претекст, че по този чакаш важен разговор.
И после си говориш с тях колкото искаш.
 
От: Как да спрем досадните обаждания с оферти за реклама на бизнеса?

Взимаш един импулсен телефон. Като ти звънят на този, продиктуваш им другия да те търсят там с претекст, че по този чакаш важен разговор.
И после си говориш с тях колкото искаш.

Перфектна идея...Габровска! Браво, изкефи ме!
 
От: Как да спрем досадните обаждания с оферти за реклама на бизнеса?

аз вече имам една приготвена жалба към фирма бг регистри
щели да ме изтрият от регистрите на гугъл
ами да ме трият бе малоумковци
но явно някои се хващат на въдицата
и продължават да звънят
следващия път ще се съдим!
 
От: Как да спрем досадните обаждания с оферти за реклама на бизнеса?

Ох, как се успокоих, че не само на мен ми досаждат! Най-много ме дразни, когато ми звъннат да ме попитат "дали искам да си продължа абонамента при тях и на същия адрес ли да ми изпратят фактурата"? Полудявам!!! Аз дори не съм чувала за тях, а те пари ми искат. Много е лесно да ми намерят данните на фирмата, да напишат една фактура и да ми казват, че аз съм искала да рекламирам при тях.
Върха на всичко беше, когато един служител ме убеждаваше, че имам договор с тях, който съм подписала и подпечатала. Поисках да ми го изпратят този договор, да видя какво точно съм подписвала. Това беше преди няколко месеца, все още чакам договора. Интересно ми е как ще ми изпратят такова нещо, като то не съществува?!
 

Горе