Както обещах - превод на български
Събмитването(включването) по директории е чудесен начин за линк билдинг (трупане на линкове водещи към вашия сайт) и подобрява ранкването (класирането) на сайта ви в търсещите машини. В полу-конкурентните индустрии може да постигне страхотни резултати. Ако прибавите създаване на статии и социален медиа маркетинг към линк билдинга - може да постигнете невероятни резултати за всяка индустрия.
Основно ръководство за събмитването по директории
Безплатни или платени директории?
Когато избирате директории се ориентирайте към платените, главно защото техните линкове ще траят доста по - дълго. Много от безплатните директории трият линковете след година. Въпреки това има няколко безплатни директории които винаги трябва да използвате - директории издържали теста на времето.
Нишови или главни директории
Събмитването и в двете - нишови и главни директории обикновенно е добра идея.
За повечето индустрии има разновидности от нишови директории - най - добрия начин да ги намерите е да ползвате търсачка. Направете търсене в Гугъл, МСН или Яхоо за директории във вашата ниша - тези които се покажат на първите страници обикновенно са най - добрите.
Когато използвате главни директории - потърсете вече утвърдилите се. Колкото по - стари са, толкова по - добре.
ПР (PageRank) - има ли все още значение?
Тъй като директориите са доста големи, те се нуждаят от добър ПР за да се индексират всички техни страници правилно. Въпреки това високият ПР не е най - важното. Има директории, които нямат ПР, но си струва да се включите в тях.
Ако директориите се ранкват добре в търсачките, тогава можете да сте сигурни, че имат достатъчно висок ПР. Ако не сте убедени, проверете колко линкове имат чрез Яхо Сайт Експлорър (Yahoo! Site Explorer).
Тежък текст (котва)
Винаги е най - добре да включите главните фрази с които ви търсят в линка към вашия сайт. Това обаче не винаги е възможно и много от най - добрите директории няма да ви позволят да го направите. Понякога можете да се справите с този проблем, като добавите фразата на края на името на фирмата ви.
Преди да събмитвате, огледайте се добре за директории и усетете добре с какво можете и с какво не можете да се справите. Някой директории ще ви позволят да ползвате фразите си, но други ще оставят само името на уебсайта. Вижте къде можете просто да добавите ключовата фраза.
Винаги се старайте да имате една от ключовите си фрази вътре и подсилете текста колкото е възможно - това се появява по - естествено по търсачките.
Описанието на сайта
Не слагайте навсякаде еднакво описание, защото то ще бъде зачетено от търсещите машини като дупликат и линковете няма да имат стойност.
За да предотвратите това, пишете уникално и смислено описание за всяка една директория (200+ думи работи най - добре). Убедете се, че описанието представя максимално добре вашите продукти и услуги.
Дълбоко линкване (deep linking)
Много директории ви позволяват да добавяте допълнителни линкове директно на вътрешните страници на сайта. Използвайте тази възможност и сложете различна фраза, в зависимост какво целите във всяка страница. Използвайки един и същ текст за да линквате същата страница пак и пак ще се стори неестествено на търсачките и може да ви изиграе лоша шега.
Колко директории трябва да събмитнете?
Няма точно определен брой директории, които трябва да обходите. Създайте си едногодишен бюджет за всеки сайт, след което направете колкото можете повече за седмицата или месеца през целия период.
Когато правите линк билдинг за сайта си чрез директории или друг метод, трябва да отделите време и постоянство. Събмитването на 100 директории за седмица и след това забравяне за всичко, няма да е толкова ефективно, колкото събмитването на 100-те директории за 3 месеца.
Топ 10 директориите
Най - накрая ето лист на най - добрите платени и безплатни главни директории, с които да започнете.
Петте най - добри безплатни директории са:
Open Directory Project
World Site Index
Domaining.in
Web World
Search Sight
Петте най - добри платени директории са:
Yahoo! Directory
Best of the Web
Business.com
Aviva
Ezilon
превод: HavVvoC
Събмитването(включването) по директории е чудесен начин за линк билдинг (трупане на линкове водещи към вашия сайт) и подобрява ранкването (класирането) на сайта ви в търсещите машини. В полу-конкурентните индустрии може да постигне страхотни резултати. Ако прибавите създаване на статии и социален медиа маркетинг към линк билдинга - може да постигнете невероятни резултати за всяка индустрия.
Основно ръководство за събмитването по директории
Безплатни или платени директории?
Когато избирате директории се ориентирайте към платените, главно защото техните линкове ще траят доста по - дълго. Много от безплатните директории трият линковете след година. Въпреки това има няколко безплатни директории които винаги трябва да използвате - директории издържали теста на времето.
Нишови или главни директории
Събмитването и в двете - нишови и главни директории обикновенно е добра идея.
За повечето индустрии има разновидности от нишови директории - най - добрия начин да ги намерите е да ползвате търсачка. Направете търсене в Гугъл, МСН или Яхоо за директории във вашата ниша - тези които се покажат на първите страници обикновенно са най - добрите.
Когато използвате главни директории - потърсете вече утвърдилите се. Колкото по - стари са, толкова по - добре.
ПР (PageRank) - има ли все още значение?
Тъй като директориите са доста големи, те се нуждаят от добър ПР за да се индексират всички техни страници правилно. Въпреки това високият ПР не е най - важното. Има директории, които нямат ПР, но си струва да се включите в тях.
Ако директориите се ранкват добре в търсачките, тогава можете да сте сигурни, че имат достатъчно висок ПР. Ако не сте убедени, проверете колко линкове имат чрез Яхо Сайт Експлорър (Yahoo! Site Explorer).
Тежък текст (котва)
Винаги е най - добре да включите главните фрази с които ви търсят в линка към вашия сайт. Това обаче не винаги е възможно и много от най - добрите директории няма да ви позволят да го направите. Понякога можете да се справите с този проблем, като добавите фразата на края на името на фирмата ви.
Преди да събмитвате, огледайте се добре за директории и усетете добре с какво можете и с какво не можете да се справите. Някой директории ще ви позволят да ползвате фразите си, но други ще оставят само името на уебсайта. Вижте къде можете просто да добавите ключовата фраза.
Винаги се старайте да имате една от ключовите си фрази вътре и подсилете текста колкото е възможно - това се появява по - естествено по търсачките.
Описанието на сайта
Не слагайте навсякаде еднакво описание, защото то ще бъде зачетено от търсещите машини като дупликат и линковете няма да имат стойност.
За да предотвратите това, пишете уникално и смислено описание за всяка една директория (200+ думи работи най - добре). Убедете се, че описанието представя максимално добре вашите продукти и услуги.
Дълбоко линкване (deep linking)
Много директории ви позволяват да добавяте допълнителни линкове директно на вътрешните страници на сайта. Използвайте тази възможност и сложете различна фраза, в зависимост какво целите във всяка страница. Използвайки един и същ текст за да линквате същата страница пак и пак ще се стори неестествено на търсачките и може да ви изиграе лоша шега.
Колко директории трябва да събмитнете?
Няма точно определен брой директории, които трябва да обходите. Създайте си едногодишен бюджет за всеки сайт, след което направете колкото можете повече за седмицата или месеца през целия период.
Когато правите линк билдинг за сайта си чрез директории или друг метод, трябва да отделите време и постоянство. Събмитването на 100 директории за седмица и след това забравяне за всичко, няма да е толкова ефективно, колкото събмитването на 100-те директории за 3 месеца.
Топ 10 директориите
Най - накрая ето лист на най - добрите платени и безплатни главни директории, с които да започнете.
Петте най - добри безплатни директории са:
Open Directory Project
World Site Index
Domaining.in
Web World
Search Sight
Петте най - добри платени директории са:
Yahoo! Directory
Best of the Web
Business.com
Aviva
Ezilon
превод: HavVvoC