SoulReaver
Active Member
Колеги, нещо съм неприятно изненадан от начина по който една част от фирмите третират новите си клиенти (или потенциални такива). Трябва ми услуга за която потърсих в Google и се свързах с фирмите, които бяха листнати на челни позиции (уж гурута в това, което правят). След това започна да става смешно, или чаках 3-5 дни за една смешна оферта или не получих изобщо отговор на запитването си
Много ли е трудно вместо 2 изречения, нахвърляни на мейл, да се изпрати един файл в който надлежно е описано какво може да ми се предложи срещу това, което искам и колко ще струва, както аз съм свикнал да пиша оферти и предполагам, че и голяма част от вас... Иначе е несериозно да се обаждам да подсещам фирмата, че чакам 4-ти ден оферта от тях и да ми излизат с номера, че имали много работа. Не се печелят клиенти така
Имате ли подобни случки?
Много ли е трудно вместо 2 изречения, нахвърляни на мейл, да се изпрати един файл в който надлежно е описано какво може да ми се предложи срещу това, което искам и колко ще струва, както аз съм свикнал да пиша оферти и предполагам, че и голяма част от вас... Иначе е несериозно да се обаждам да подсещам фирмата, че чакам 4-ти ден оферта от тях и да ми излизат с номера, че имали много работа. Не се печелят клиенти така
Имате ли подобни случки?