Здравейте,
пуснах фирмата , регистрирах касовия апарат. До тук добре. Искам сам да си водя счетоводството на фирмата ако е възможно , и накрая на годината да намеря счетоводител за приключване . Дали бих могъл да се справям сам? Някой ако има представа може ли да ми обясни какъв отчет трявба да водя и какво главно трябва да се прави?
Регистриран съм като СОЛ като собственик на ЕООД.. без управители без договори.. без работници.. всичко което трябва да направя е.. купувам стока чукам касови бележки и изпращам с еконт на крайни клиенти.. за стоката ще получа и фактура.. главно въпросите ми са трябвали да се описва някъде всичко това.. фактури няма да получавам много.. по 1-2 фактури на 1-2 месеца.. защото стоката я купувам наведнъж.. и така.. иначе знам че всеки месец трябва да пускам декларация към НАП за осигоровките образец 1 беше майче..
пуснах фирмата , регистрирах касовия апарат. До тук добре. Искам сам да си водя счетоводството на фирмата ако е възможно , и накрая на годината да намеря счетоводител за приключване . Дали бих могъл да се справям сам? Някой ако има представа може ли да ми обясни какъв отчет трявба да водя и какво главно трябва да се прави?
Регистриран съм като СОЛ като собственик на ЕООД.. без управители без договори.. без работници.. всичко което трябва да направя е.. купувам стока чукам касови бележки и изпращам с еконт на крайни клиенти.. за стоката ще получа и фактура.. главно въпросите ми са трябвали да се описва някъде всичко това.. фактури няма да получавам много.. по 1-2 фактури на 1-2 месеца.. защото стоката я купувам наведнъж.. и така.. иначе знам че всеки месец трябва да пускам декларация към НАП за осигоровките образец 1 беше майче..