leonssss
Well-Known Member
Черен петък 2014: eMAG продаде 110 000 продукта за 13,2 млн. лева
Най-големият онлайн търговец в Централна и Източна Европа eMAG продаде 110 000 продукта за 13,2 млн. лева по време на втората си кампания Black Friday на 28 ноември. Стойността на предоставените отстъпки е близо 6 000 000 лв.
"Black Friday вече се превърна във феномен и по време на кампанията хората успяват да закупят желаните продукти на много добри цени. Инвестирахме значителни усилия и подготвихме кампанията с голямо желание за клиентите ни – сега от резултатите виждаме, че си е заслужавало. За нас това е повод за радост, тъй като забелязваме, че клиентите разбират все по-добре предимствата на пазаруването онлайн“, споделя Огнян Лахчев, маркетинг директор на eMAG.bg.
Според статистиката всяко четвърто посещение този ден е направено от мобилно устройство. Заради нарастващата популярност на смартфоните и таблетите е нормално eMAG да обръща специално внимание на мобилните платформи. Според анализираните данни 385 000 посещения са от мобилни устройства, а 13% от поръчките са направени през мобилната платформа на сайта. Сред най-популярните покупки се отличават „Мобилни телефони“ с над 9000 продадени продукта, както и близо 9000 таблета.
Най-много обаче са се купували са електроуредите за дома. Над 23 000 са продадените продукти от тази категория.
Съдейки по продадените 13 000 детски продукта, можем да заключим, че пазаруването онлайн за играчки и бебешки продукти става все по-популярно. Любителите на четенето също проявиха сериозна активност с над 3400 поръчани книги, а категорията с парфюми и козметика отчете 2500 продадени продукта.
Най-голямата поръчка по време на кампанията е на стойност от 8500 лв., с голямата отстъпка от 2420 лв.
Партньорите на eMAG, продаващи на eMAG.bg, също имаха повод да празнуват – те реализираха продажби от над 14 000 продукта на обща стойност над 700 000 лв. Над 45 търговеца от разнообразни продуктови категории взеха участие в кампанията и получиха поръчки от клиентите на eMAG.
При старта на Black Friday в петък сутринта имаше 100 000 посетители едновременно, следящи офертите на eMAG. За първите 10 минути клиентите поръчваха по 20 продукта на секунда.
Доставките на поръчките започнаха още в петък и на всеки половин час камион напуска склада на eMAG. Всички поръчки ще бъдат доставени в обещаните срокове.
пс.eMAG продаде 110 000 продукта за 13,2 млн. лева
Значи нашите онлайн магазини са назад с 13,2 млн. лева!
Най-големият онлайн търговец в Централна и Източна Европа eMAG продаде 110 000 продукта за 13,2 млн. лева по време на втората си кампания Black Friday на 28 ноември. Стойността на предоставените отстъпки е близо 6 000 000 лв.
"Black Friday вече се превърна във феномен и по време на кампанията хората успяват да закупят желаните продукти на много добри цени. Инвестирахме значителни усилия и подготвихме кампанията с голямо желание за клиентите ни – сега от резултатите виждаме, че си е заслужавало. За нас това е повод за радост, тъй като забелязваме, че клиентите разбират все по-добре предимствата на пазаруването онлайн“, споделя Огнян Лахчев, маркетинг директор на eMAG.bg.
Според статистиката всяко четвърто посещение този ден е направено от мобилно устройство. Заради нарастващата популярност на смартфоните и таблетите е нормално eMAG да обръща специално внимание на мобилните платформи. Според анализираните данни 385 000 посещения са от мобилни устройства, а 13% от поръчките са направени през мобилната платформа на сайта. Сред най-популярните покупки се отличават „Мобилни телефони“ с над 9000 продадени продукта, както и близо 9000 таблета.
Най-много обаче са се купували са електроуредите за дома. Над 23 000 са продадените продукти от тази категория.
Съдейки по продадените 13 000 детски продукта, можем да заключим, че пазаруването онлайн за играчки и бебешки продукти става все по-популярно. Любителите на четенето също проявиха сериозна активност с над 3400 поръчани книги, а категорията с парфюми и козметика отчете 2500 продадени продукта.
Най-голямата поръчка по време на кампанията е на стойност от 8500 лв., с голямата отстъпка от 2420 лв.
Партньорите на eMAG, продаващи на eMAG.bg, също имаха повод да празнуват – те реализираха продажби от над 14 000 продукта на обща стойност над 700 000 лв. Над 45 търговеца от разнообразни продуктови категории взеха участие в кампанията и получиха поръчки от клиентите на eMAG.
При старта на Black Friday в петък сутринта имаше 100 000 посетители едновременно, следящи офертите на eMAG. За първите 10 минути клиентите поръчваха по 20 продукта на секунда.
Доставките на поръчките започнаха още в петък и на всеки половин час камион напуска склада на eMAG. Всички поръчки ще бъдат доставени в обещаните срокове.
пс.eMAG продаде 110 000 продукта за 13,2 млн. лева
Значи нашите онлайн магазини са назад с 13,2 млн. лева!