Как трябва да изглежда прес- съобщението

apostol

New Member
Тази тема е доста занемарена. Има обаче специалисти, които усилено работят по въпроса. Искам да ви запозная с една доста интересна гледна точка...

НЯКОЛКО ДУМИ ЗА ПРЕС- СЪОБЩЕНИЯТА


Как да оформим нашето прес- съобщение? Ето как:

Има няколко правила, към които непременно трябва да се придържате:


1. Трябва да поднасяте ценна информация, а не глупотевини.

2. Съобщете на аудиторията какво ще узнае и защо трябва да чете вашето съобщение изобщо.

3. Започнете с кратко описание на новината, която поднасяте, а след това съобщете кой сте и защо правите това съобщение. Така трябва да се оформи съобщението, а не отзад напред.

4. Задайте си следния въпрос: „Как ще приемат хората това съобщение и как ще се свържат те с мен?”

5. Първите 10 думи на вашето прес- съобщение трябва да са много, много ефектни, защото точно те са от изключителна важност.

6. Избягвайте прекомерната употреба на прилагателни; избягвайте ексцентричните и чудновати изрази.

7. Трябва да боравите преди всичко с факти!

8. Прибавете колкото се може повече контактна информация за вас: адрес, телефон, факс, и- мейл, уеб сайт.

9. Направете съобщението тогава, когато сте сигурни, че има какво да кажете.

10. Направете всичко възможно, за да улесните представителите на медиите!


Това е. Десетте Божи заповеди. Успех!

Апостол Апостолов
 
И не само това...

Не само полезно, направо задължително. Защо ли? Ако не се придържате към тези изисквания, драскачите изобщо няма да ви обърнат внимание.
 
И още един съвет - никога не използвайте сайта си като брошура за повече информация. Информацията трябва да бъде доставена в самото прес съобщение, и то качествено, в противен случай - никой няма да се занимава с продукта.
 
Точно така!

Така е- човешката природа поначало е ленива. Ако не поднесете информацията сбито и ясно в самото прес съобщение, не се надявайте на нищо.
Да не забравяме и паметните слова не великия датски философ Зьорен Киркегаард: "Най- ниската точка в човешкато падение се нарича журналист."
 
apostol каза:
Тази тема е доста занемарена. Има обаче специалисти, които усилено работят по въпроса. Искам да ви запозная с една доста интересна гледна точка...

НЯКОЛКО ДУМИ ЗА ПРЕС- СЪОБЩЕНИЯТА


Как да оформим нашето прес- съобщение? Ето как:

Има няколко правила, към които непременно трябва да се придържате:


1. Трябва да поднасяте ценна информация, а не глупотевини.

2. Съобщете на аудиторията какво ще узнае и защо трябва да чете вашето съобщение изобщо.

3. Започнете с кратко описание на новината, която поднасяте, а след това съобщете кой сте и защо правите това съобщение. Така трябва да се оформи съобщението, а не отзад напред.

4. Задайте си следния въпрос: „Как ще приемат хората това съобщение и как ще се свържат те с мен?”

5. Първите 10 думи на вашето прес- съобщение трябва да са много, много ефектни, защото точно те са от изключителна важност.

6. Избягвайте прекомерната употреба на прилагателни; избягвайте ексцентричните и чудновати изрази.

7. Трябва да боравите преди всичко с факти!

8. Прибавете колкото се може повече контактна информация за вас: адрес, телефон, факс, и- мейл, уеб сайт.

9. Направете съобщението тогава, когато сте сигурни, че има какво да кажете.

10. Направете всичко възможно, за да улесните представителите на медиите!


Това е. Десетте Божи заповеди. Успех!

Апостол Апостолов


Изключително благодаря, мн ми помогна:)
 

Горе