Как Google дръпа онлайн магазин?

KENGA

New Member
Здравейте!
Четох, четох, но не намерих отговор на въпросите си и реших да пусна нова тема с надеждата, че някой ще ми разясни ситуацията, ще ме подбутне със съвет или изстреля с градивна критика.

Предварително се извинявам, ако този въпрос е бил вече дискутиран, а аз не съм го открила за да го прочета. В общи линии ситуацията е следната:

Преди малко по-малко от 2 месеца пуснахме онлайн магазин за рекламни, промоционални и подаръчни артикули, но тъй като нямаме много опит се учим докато го разработваме. Направихме малка част от необходимата SEO оптимизация, a описанието на продуктите не е copy/paste. Преди седмица забелязах, че гугъл е дръпнал на 2-ра страница две от категориите - "Продукти за промоции" и "Рекламни сувенири". Оттогава ме мъчи мисълта, каква е причината, при положение, че магазина има твърде малко посетители, а продажби - нулеви. Уникалното (надявам се) описание или частичната SEO оптимизацията?
 
От: Как Google дръпа онлайн магазин?

По-скоро уникалното съдържание.

Продължавайте да бутате контент и примерно по 2-3 линка (с подходящи тайтъл и анкор) на ден и ще стане работата. Шервайте във фейса, нека и вашите приятели шерват.

И нещата ще станат... :)
 
скоро във форума се появуи тема за основните неща който един уебмастър / собтвеник на бизнес трябва да знае за СЕОто с гугъл Google Webmaster Academy

прочети го цялото изгледай видеата както и свързаните стаии ще ти отнеме 5-6-7 часа а ще знаеш много повече след това
 
От: Как Google дръпа онлайн магазин?

coolice, благодаря за полезното четиво. От това, което до момента прочетох се оказва, че сме свършили почти всичко, което възможностите и знанията ни позволяват. Продължавам да наблягам на авторското описание на продуктите, доколкото това е възможно. Имам обаче един леко страничен въпрос. Google Analytics ми показва, че Returning Visitor (48,4%) и New Visitor (51,6%) са почти изравнени в процентно отношение. Чудя се, дали това е добре или е по-добре Returning Visitor да надмине New Visitor...или пък трябва да е обратно. А, степента на отпадане, която при мен е малко над 50% съвсем пък не ми е ясна. Предполагам, че този процент трябва да намалее, но как?

Предварително се извинявам, ако въпросите ми са глупави.
 
От: Как Google дръпа онлайн магазин?

Това че посетителите ти се връщат е много добре ;)
Значи нещо им е било интересно и затова са решили да се върнат отново. Честно казано не знам кое е по-добре, да имаш огромен процент нови посещения, или тоя огромен процент да е от завърнали се посетители. Лично аз предпочитам завърналите се, все пак щом се е върнал значи нещо е харесал, което може би пък означава и че ще купи. :)
Колкото до степента на отпадане, това означава че някой е дошъл, видял е една страница и се е махнал, с две думи лоша работа. Тук можеш да прочетеш повече за това: https://support.google.com/analytics/answer/1009409?hl=bg
Лично аз не я гледам, въпреки че е важна де, но за мен лично по-важния показател за сайтовете ни е... кой колко време е прекарал на сайта, какво е гледал, от де е дошъл, през коя страница е минал, от коя страница се е махнал от сайта ни и т.н.
 

Горе