KENGA
New Member
Здравейте!
Четох, четох, но не намерих отговор на въпросите си и реших да пусна нова тема с надеждата, че някой ще ми разясни ситуацията, ще ме подбутне със съвет или изстреля с градивна критика.
Предварително се извинявам, ако този въпрос е бил вече дискутиран, а аз не съм го открила за да го прочета. В общи линии ситуацията е следната:
Преди малко по-малко от 2 месеца пуснахме онлайн магазин за рекламни, промоционални и подаръчни артикули, но тъй като нямаме много опит се учим докато го разработваме. Направихме малка част от необходимата SEO оптимизация, a описанието на продуктите не е copy/paste. Преди седмица забелязах, че гугъл е дръпнал на 2-ра страница две от категориите - "Продукти за промоции" и "Рекламни сувенири". Оттогава ме мъчи мисълта, каква е причината, при положение, че магазина има твърде малко посетители, а продажби - нулеви. Уникалното (надявам се) описание или частичната SEO оптимизацията?
Четох, четох, но не намерих отговор на въпросите си и реших да пусна нова тема с надеждата, че някой ще ми разясни ситуацията, ще ме подбутне със съвет или изстреля с градивна критика.
Предварително се извинявам, ако този въпрос е бил вече дискутиран, а аз не съм го открила за да го прочета. В общи линии ситуацията е следната:
Преди малко по-малко от 2 месеца пуснахме онлайн магазин за рекламни, промоционални и подаръчни артикули, но тъй като нямаме много опит се учим докато го разработваме. Направихме малка част от необходимата SEO оптимизация, a описанието на продуктите не е copy/paste. Преди седмица забелязах, че гугъл е дръпнал на 2-ра страница две от категориите - "Продукти за промоции" и "Рекламни сувенири". Оттогава ме мъчи мисълта, каква е причината, при положение, че магазина има твърде малко посетители, а продажби - нулеви. Уникалното (надявам се) описание или частичната SEO оптимизацията?