Здравейте,
ще се радвам ако в тази тема всеки с по-голям опит в интернет търговията сподели кога/на кой етап от развитието си един онлайн магазин си струва да мигрира на собствена, проектирана специално за него платформа. Аз лично развитието на магазините си го представям по следния начин:
1. На най-ниското ниво са магазини на готови платформи с изключително ограничени възможности за къстамизация, без собствен домейн.
2. Тук най-вероятно са магазините със собствен домейн, но работещи на платформи, които не са собственост на собственика на магазина. Собственика има определени права - само администриране, но не може да прави каквото си иска във файловете и т.н.
3. Тук слагам най-разпространения вариант - Open cart и други подобни, Собствен домейн, хостинг и пълна свобода за собственика.
4. А това за мен е последното ниво. Нивото за което питам в тази тема. На това ниво собственика на въпросния онлайн бизнес се обръща към фирма, която се занимава с написването на интернет магазин от нула и се работи по проект на клиента. Съответно се сключва договор за подръжка и в продължение на години се работи с компанията разработила магазина.
Та кога според вас си струва човек да се замисли да премине на точка 4. По брой продажби ли да се ориентира, оборот или...?
ще се радвам ако в тази тема всеки с по-голям опит в интернет търговията сподели кога/на кой етап от развитието си един онлайн магазин си струва да мигрира на собствена, проектирана специално за него платформа. Аз лично развитието на магазините си го представям по следния начин:
1. На най-ниското ниво са магазини на готови платформи с изключително ограничени възможности за къстамизация, без собствен домейн.
2. Тук най-вероятно са магазините със собствен домейн, но работещи на платформи, които не са собственост на собственика на магазина. Собственика има определени права - само администриране, но не може да прави каквото си иска във файловете и т.н.
3. Тук слагам най-разпространения вариант - Open cart и други подобни, Собствен домейн, хостинг и пълна свобода за собственика.
4. А това за мен е последното ниво. Нивото за което питам в тази тема. На това ниво собственика на въпросния онлайн бизнес се обръща към фирма, която се занимава с написването на интернет магазин от нула и се работи по проект на клиента. Съответно се сключва договор за подръжка и в продължение на години се работи с компанията разработила магазина.
Та кога според вас си струва човек да се замисли да премине на точка 4. По брой продажби ли да се ориентира, оборот или...?