Блинки спомена CM, затова аз ще кажа при мен как е схемата с CM. Имам магазин с всички продукти на програмата - лъскав, има хубави сейлс копита, отстъпки за предишни клиенти и т.н. С две думи, гледам да не е поредният готов темплейт с дублиран контент. Имам и блогове, които ги ползвам за ревюта, сравнения между продукти, статии, кратки електронни книжки и т.н. И така докарвам трафик на блоговете и от тях линквам към магазина. Раздробил съм блоговете на подтеми - например имам няколко блога, в които пиша за отслабване, няколко за уголемяване, либидо, преждевременна еякулация и подобни, и няколко други. Гледам блоговете да са с полезно и интересно съдържание, а не да е очевидно, че са създадени с рекламна цел. И така горе-долу става нещо. Но трафикът наистина е Светият граал, а доброто SEO изисква доста опит, който аз се опитвам да придобия. Трябва да отбележа, че съм начинаещ, така че не мога да твърдя доколко разделянето на блоговете на подтеми по този начин е по-добро от поддържането на един голям блог, просто казвам как аз го правя.
Ако някой иска, може да критикува подхода, който използвам.
Edit: Казах, че продуктите са от CrocMint, тоест аз съм техен афилиейт.