Абе за Плевен малко различни са ни мненията.
Не е висок стандарта, говорим от качество и количество, но пък цените са почти като във Варна, но за останалото не е като Варна.
Ако нет бизнеса е релевантен за един град, то тук освен че има има изборените от теб, ще включа още десетки чужди западни и източни спедиторски/логистични компании. Бих включил големи логистични и спедиционни центорве + цехове. Отделно вкарай пристанището + летището в уравненеито и ще видиш как се засилва тази индустрия + факта че покрай тези две инфрастуткури има десетки индустрии от различни сектори. Да не говоря, че по обиколният път са ти на една линия горе долу - Пристанище - ЖП терминали и Летище. Всичко е запълнено с логистични центорве и големи складове, както местни така и чужди. Тази линия е вход и изход на БГ и си говорим само в сферта на търговията. А като говорим търговия за търговия експорта на житницата минава познай през кое пристанище.
А банките то ясно освен един централен клон има още една поредица малки локални клона.
Няма говоря за култура - музеци, културни събития - факта, най-старото злато къде е намерено. Като дабавим и морето + морският туризъм и морската градина. Няколкото ВУЗ-ве + градините и т.н
Но Варна си има един чудовищен проблем с пътната настилка и все още кофтият център. Добре че сме спечелили доста европроекти по развитието. Смях в залата ГЕРБ наляха 5 милки и два от главните булеврда от 3км ги оправиха, а иначе нашият бюджет е от сорта на 100 милки за инфрастуткура и пътя е шит. И от тук идваме до вторият голям проблем - шуробаджинащината. Да видим новият кмет как ще се справи с това - за сега има светлина спрямо миналият но да видим.
Като мерим най-добри градове трябва има компоеннти - социални, икономически, обществени, културни и т.н. Бих казал, че Варна е най-добрият, но няма си кривия душата че има какво да се прави още за по-добрвянето.